top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Проблеми з доступом після зміни структури компанії

Рейтинг:

Якщо в структурі компанії були зміни - наприклад, змінився керівник відділу або співробітник перейшов з одного відділу в інший - можуть виникнути проблеми з правами доступу до елементів CRM.

Щоб нові права для співробітників вступили в силу, необхідно перезберегти все елементи - вибрати для них того ж відповідального або застосувати опцію "Доступний для всіх"

Мета - просто перезбереження. Після цього елементи будуть доступні для користувача. Це потрібно зробити тільки для елементів, які були створені до того, як відбулися структурні зміни в компанії.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери