top_ua
Вхід

Підтримка24

Запросити інтегратора

Бітрікс24 пропонує велику кількість інструментів для бізнесу. Але бувають моменти, коли потрібно швидко налаштувати портал під вашу компанію або ж виникають будь-які труднощі налаштування під конкретний бізнес-процес.

Якраз для таких випадків у нас є спеціальні сертифіковані партнери – інтегратори. Такий інтегратор допоможе налаштувати ваш Бітрікс24 під робочі процеси саме вашої компанії: CRM, відкриті лінії, документообіг, телефонію, звіти та багато іншого.


Як це працює?

  1. Замовляєте впровадження в спеціальному розділі Партнери. Можна знайти партнера-інтегратора в своєму регіоні самим або відправити заявку, і вже ми підберемо підходящих вам партнерів.

  2. Далі з інтегратором обговорюєте обсяг робіт, укладаєте договір. Інтегратор дає вам email, на який потрібно вислати запрошення на ваш портал.

  3. Ми зробили простий механізм запрошення такого фахівця на портал.

    Все, що потрібно, це запросити інтегратора в свій Бітрікс24 і ввести email партнера в спеціальному полі:

    запросити інтегратора.png

  4. Ми перевіримо приналежність даного e-mail партнеру і тільки тоді співробітник компанії-партнера зможе зайти до вас на портал і почати працювати.


Також інтегратором можна призначити будь-якого вже існуючого в Бітрікс24 співробітника. Перевірка на приналежність цього співробітника до партнерського акаунту відбувається в момент призначення.

Особливості облікового запису інтегратора:

  • інтегратора можна запросити тільки в хмарний Бітрікс24;
  • має права адміністратора на вашому порталі;
  • не може створювати, звільняти і редагувати інших адміністраторів;
  • не враховується як бізнес-користувач або адміністратор при обмеженнях тарифного плану;
  • може запрошувати і звільняти співробітників вашого Бітрікс24, а також призначати співробітників інтеграторами;
  • всього може бути 3 активних інтегратора в Бітрікс24, але всі вони повинні належати одному партнерському акаунту;
  • якщо запрошуються інтегратори з різних партнерських акаунтів, то система не дасть цього зробити;
  • якщо запрошується 4-й інтегратор, то буде запропоновано звільнити когось з існуючих, а лише потім з'явиться можливість додати іншого інтегратора;
  • якщо співробітник був раніше звільнений, то можна буде повернути його в Бітрікс24 і призначити йому роль інтегратора;
  • інтегратор не прив'язується до доменної зони, тобто при зміні домену інтегратор не відключається від Бітрікс24;
  • усі звернення інтегратора з безкоштовного порталу клієнта або NFR-порталу з питань безкоштовного порталу клієнта обробляються в режимі клієнтської підтримки - силами першої лінії консультантів, без передачі запитів на інженерів технічної підтримки.

Обліковий запис інтегратора буде також помічений спеціальним підписом Інтегратор у списку співробітників.

Як спробувати будь-який тарифний план?

Адміністратор може включити демо-режим на 30 днів тільки максимального тарифного плану Компанія.

Як бути, якщо вам потрібно протестувати інші тарифні плани: Старт+, CRM+, Завдання+ або Команда? Просто зверніться до інтегратора! Інтегратор може включити тестовий режим на 30 днів будь-якого активного тарифного плану Бітрікс24 на ваш вибір.

Якщо ви впевнені, що зайшли під інтегратором, але не бачите можливість включення тестового тарифу, то перевірте:

  • який тариф у клієнта зараз - включити тестовий режим можна тільки на безкоштовному тарифі.
  • чи не включався інтегратором тестовий тариф для цього порталу раніше - інтегратор може включити тестовий режим будь-якого тарифу тільки 1 раз.

Як звільнити інтегратора з порталу?

Після закінчення та прийняття робіт з налаштування вашого Бітрікс24, можна звільнити інтегратора, як звичайного співробітника.

Якщо знадобляться знову послуги цього фахівця, можна знову запросити його на портал.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло