За замовчуванням всі листи відправляються через сервера Бітрікс24. Але кожен співробітник може налаштувати відправку листів з поштової скриньки через сторонній SMTP-сервер. Зробити це можна як під час підключення поштової скриньки до Бітрікс24, так і при відправці листа з CRM.
Підключення поштової скриньки до Бітрікс24
При підключенні своєї поштової скриньки можна вказати налаштування зовнішнього SMTP-сервера:
Далі всі вихідні листи з цієї скриньки йтимуть через вказаний зовнішній SMTP-сервер, або конкретний обраний сервіс.
Відправлення листів з CRM
Співробітник також може налаштувати відправку листів з CRM з поштової скриньки через сторонній SMTP-сервер.
Просто виберіть у формі створення листа Від кого пункт Додати відправника:
Впишіть ім'я та прізвище відправника і поштову адресу, а потім виберіть посилання SMTP-сервер:
Вкажіть сервер, порт, логін та пароль для доступу до поштового сервера. Будьте уважні при введенні даних SMTP-сервера. Листи не будуть доставлятися, якщо інформація вказана некоректно.
Налаштування SMTP деяких поштових сервісів
Як правило, для включення відправки листів через зовнішній SMTP-сервер потрібно всього лише поставити галочку і ввести пароль, якщо буде потрібно.
Якщо поштова скринькy підключали через IMAP, то для налаштування вихідних листів, крім вашого логіна та паролю, вам знадобляться ще smtp-сервер і порт (465 або 587). Отримати їх можна в документації кожного сервісу:
-
Включити опцію "Включити IMAP" в Налаштування – Всі налаштування – Пересилання та POP/IMAP – Доступ по протоколу IMAP. Детальніше читайте в окремій статті.
- Yahoo.com
- iCloud.com
- Beget.com
- Outlook.com
- Ukr.net (поштовий сервіс тимчасово не підтримується)
- Під час налаштування SMTP-сервера відправлення листів буде відбуватися через сервери вказаного SMTP-сервісу.
- На деяких SMTP-сервісах можуть бути помилки вихідної пошти через використання паролів, що містять спецсимволи: #, ^.
- Підключення вихідних через зовнішній SMTP-сервер доступне будь-якому співробітнику Бітрікс24.
- При підключенні вихідних листів через зовнішній SMTP-сервер, якщо на ньому є SSL-сертифікат, то він обов'язково повинен бути валідним, самоподпісанний не підходить. Наявність сертифіката визначається автоматично.
- При підключенні зовнішнього e-mail буде потрібно підтвердження володіння цією поштовою адресою через код листа.
- В даному способі підключення додаткових відправників працює обмеження на відправку пошти.
-
Важливо! Самі SMTP-сервіси можуть мати свої ліміти на відправлення через них розсилок і можуть обмежувати ваші розсилки, аж до повного блокування поштового аккаунта, через який будуть розсилатися листи.
Наприклад, у Google за замовчуванням ліміт на відправку - 500 листів на добу. Якщо в листі кілька одержувачів, то лист кожному з них вважається окремим листом. Цей щодобовий ліміт може змінюватися на підставі їх власних алгоритмів підрахунку благонадійності користувача.
- У коробковій версії Бітрікс24 налаштування відправників через свій SMTP-сервер у публічній частині Бітрікс24 недоступне і здійснюється на стороні сервера системним адміністратором (через меню віртуальної машини BitrixVM або конфігураційні файли).