top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Документи в CRM

Рейтинг:

Компанії працюють з величезною кількістю документів - нескінченні акти, рахунки, довіреності.

Не варто забувати і про специфіку офіційних паперів в різних країнах. Тому робота з документами може стати справжнім жахом.

Бітрікс24 полегшить і прискорить рутинні операції - створюйте та заповнюйте документи за шаблоном, роздруковуйте їх або надсилайте клієнту. І все це за пару кліків :)

У безкоштовній версії ви можете створити тільки 100 документів. Перейдіть на один з комерційних тарифів, щоб використовувати документи в CRM без обмежень.

Як це працює?

У картці ліда, угоди, контакту, компанії, та комерційної пропозиції є кнопка «Документ».

Натисніть кнопку, виберіть шаблон - і Бітрікс24 автоматично створить документ та додасть в нього необхідні дані.

Припустимо, наша турфірма організовує поїздки в Сенегал.

До нас звернувся клієнт, ми створили угоду і хочемо виставити рахунок на оплату.

Відкриється готовий рахунок.

Бітрікс24 автоматично заповнив дані постачальника, покупця і навіть список послуг.

Дані постачальника - це реквізити вашої компанії. Як їх налаштувати - читайте в статті Як внести реквізити своєї організації.

Тепер можна роздрукувати рахунок або відправити його клієнту.

При необхідності ви можете завантажити документ в docx або pdf форматі.

Відзначимо опцію З підписами і печаткою – в документі з'явиться печатка і підпис директора.



Як додати підписи і печатку для своєї компанії

Перейдіть в розділ CRM - Налаштування - Реквізити ваших компаній.

Виберіть компанію зі списку. У розділі Додатково додайте файли підписів і печатки в спеціальні поля.

Ще один спосіб відправити документ клієнту - створити онлайн-посилання. Для цього натисніть перемикач публічного посилання.

Ви можете відправити клієнту sms-повідомлення з посиланням на рахунок. Після створення публічного посилання виберіть пункт Відправити - по sms

Редагування документа

Будь-яку інформацію в документі можна змінити - для цього натисніть посилання Редагувати документ.

У цьому вікні ви можете вручну вказати номер документа, будь-які реквізити і навіть суму угоди.

Якщо у клієнта декілька наборів реквізитів - ми можемо вибрати, яке значення використовувати.

Аналогічно можна вибрати реквізити своєї компанії.

За замовчуванням, Бітрікс24 використовує реквізити компанії, яку ви вибрали основною.

Якщо основного елемента немає, система візьме першу створену компанію зі списку.

Редагування шаблону

Документи створюються на базі спеціальних шаблонів. Існує окремий шаблон для рахунків, актів і т.д.

При бажанні, ви можете змінити налаштування шаблону або навіть його структуру.

Для цього перейдіть за посиланням Редагувати шаблон.

Як налаштовувати і змінювати шаблони читайте в статті Шаблони документів.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери