top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Шаблони документів

Рейтинг:

Шаблон документа - це макет для майбутнього рахунку, акту або будь-якого іншого документа.

За замовчуванням, ви можете вибрати для документа один зі стандартних шаблонів вашого регіону.

Натисніть Додати новий шаблон щоб перейти до списку шаблонів.

Список містить коротку інформацію про кожен шаблон.



Налаштування шаблона

Для налаштування конкретного шаблону натисніть Змінити.

Перш за все задайте назву, активність, наявність підписів та печатки.

Наступний крок - прив'язка до розділів. Ви можете визначити, для яких елементів CRM буде доступний цей шаблон.

Наприклад, вкажемо, що рахунок можна створювати тільки з угоди.

Тепер зазначимо співробітників, які зможуть працювати з цим шаблоном. Наприклад, тільки відділ продажів.

За замовчуванням, стандартні шаблони доступні всім співробітникам.

Прив'язка до країни - виберемо географічну приналежність для документа.

Останній крок - вибір нумератора. Нумератор - це набір правил, за якими Бітрікс24 створить номер документа.

Детальніше про правила нумерації читайте в статті Нумератори


Встановлення додаткових шаблонів

Ви легко можете встановити додаткові шаблони – в списку шаблонів, виберіть Завантажити шаблони за замовчуванням та країну.

Ми підготували великий список популярних документів для різних країн.

Для прикладу, відфільтруємо список з німецьких документів.

І встановимо шаблон «Пакувальний лист».



Редагування та створення шаблонів

Шаблони зберігаються в файлах формату docx. Таким чином, ви легко можете завантажити та змінити файл, або навіть створити свій власний шаблон з нуля.

Для прикладу, скачати та змінимо шаблон для рахунку. Для цього в списку шаблонів скористаємося посиланням Завантажити.

Ось як виглядає файл шаблона:

Ми наочно бачимо структуру документа та параметри, замість яких Бітрікс24 підставить реальні дані.

Змінимо шаблон – видалимо верхню таблицю та додамо заголовок з параметром «Назва компанії».

Тепер завантажимо змінений шаблон назад в Бітрікс24.

На сторінці списку шаблонів натиснемо кнопку Завантажити та виберемо файл.

Зазначимо налаштування для нового шаблона.

Тепер створимо документ на основі цього шаблона.

Готово! Таким чином ви можете підготувати шаблон будь-якої складності.

Список параметрів

Шаблони включають в себе параметри, замість яких Бітрікс24 підставить необхідні дані.

Зі списку шаблонів ви можете перейти до повного списку параметрів – виберіть пункт Список полів.

Таблиця містить список полів та їх опис.

Параметрів досить багато, тому скористайтеся фільтром для пошуку конкретного значення.



Як додати в шаблон список контактів, товарів або податків?

Як бути, якщо ми хочемо розмістити в документі таблицю товарів або список податків?

Перший варіант - створити простий список товарів.

У цьому випадку необхідно задати початок і кінець блоку за допомогою параметрів {PRODUCTS.BLOCK_START} і {PRODUCTS.BLOCK_END}.

Усередині цього блоку додамо параметри товарів - назву, кількість і ціну.

Для кожного з товарів Бітрікс24 продублює цей блок.

Податки додаються аналогічно. Мітки початку і кінця блоку - {TAXES.BLOCK_START} і {TAXES.BLOCK_END}

Другий варіант - розмістити список товарів або податків в таблиці.

У цьому випадку необхідно в один рядок таблиці додати всі необхідні параметри.

Для кожного з товарів Бітрікс24 повторить цей рядок.



Як додати в шаблон печатку, підпис або інше зображення?

Для багатьох офіційних документів необхідно підтвердження - підпис або печатка.

Давайте розберемося, як розмістити в шаблоні місце для печатки, підпису або будь-якого іншого зображення.

Як це працює в LibreOffice?

Для коректної роботи шаблонів ми рекомендуємо використовувати безкоштовний офісний пакет LibreOffice

Додамо в шаблон місце для печатки.

Для цього вставимо в шаблон довільне зображення, задамо потрібний розмір та положення.

Надалі Бітрікс24 замінить зображення на реальну печатку з реквізитів вашої компанії.

Тепер необхідно вказати параметр для зображення - натиснемо правою кнопкою на зображенні та виберемо Властивості.

Нам потрібна печатка - тому в поле Ім'я вставимо параметр печатки - {MyCompanyUfStamp}.

Готово! Тепер завантажимо шаблон в Бітрікс24 та перевіримо його.

Для інших офісних програм процес аналогічний, відрізняється тільки налаштування параметрів.

Як це працює в Microsoft Word?

Вставляємо зображення, правою кнопкою миші відкриваємо меню та вибираємо пункт Формат малюнка.

Переходимо в останній блок Замещающий текст і в полі Опис вставляємо потрібний параметр.

Як це працює в Google Docs?

Вставляємо зображення, правою кнопкою миші відкриваємо меню та вибираємо Альтернативний текст.

В полі Опис вставляємо потрібний параметр.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери