Якщо компанія активно працює з клієнтами і обробляє велику кількість угод – дуже скоро дані CRM почнуть займати занадто багато місця на диску.
За допомогою очищення CRM ви легко простежте, чим зайняте місце :)
Одним кліком видаліть непотрібні об'єкти, історію або справи. Або відфільтруйте дані і позбудьтеся старих угод або програних лідів.
Як це працює?
Перейдіть у розділ CRM – Налаштування – Інше – Чем зайняте місце
Відкриється сторінка очищення CRM.
У верхній частині сторінки побачите обсяг всіх даних в CRM.
Кольорова діаграма показує статистику за типами елементів – легко побачити скільки від загального обсягу займають, наприклад, угоди.
Трохи нижче розташований список всіх об'єктів CRM – угоди, ліди, контакти, пропозиції, рахунки, справи та історія.
Дані представлені у вигляді таблиці, розглянемо колонки на прикладі угод:
- Розмір таблиць в базі: це розмір всіх угод – без файлів, історії і справ;
- Розмір файлів: це файли угод, наприклад, прикріплені договори або фотографії;
- Розмір історії: це історія всіх дій з угодами;
- Розмір справ: це справи угод – листи, дзвінки, зустрічі. Сюди також входять записи телефонних розмов;
- Розмір файлів на диске Битрикс24: це файли, які доступні через інтерфейс Бітрікс24.Діск;
- Всього зайнято: тут все просто – місце, зайняте усіма угодами.
Як же звільнити місце? Поруч з кожним об'єктом є меню з двома діями.
- Видалити всі угоди (компанії, контакти, рахунки та ін.) – повністю видалити елементи з системи.
- Видалити тільки справи та історію – залишити елементи, але очистити їх справи та історію змін.
Видаляти всі елементи не завжди розумно. Як бути, якщо ми хочемо видалити тільки певну непотрібну частину угод?
У цьому випадку скористайтеся фільтром!
Припустимо, нам не потрібні угоди до 2018 року, відфільтруємо за датою - та зі спокійною душею видалимо їх :)
Або, наприклад, виберемо групу стадій Провал і почистимо всі невдалі угоди і ліди.