top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Права доступу до CRM-маркетингу

Рейтинг:

При необхідності можна налаштувати доступ до кожного розділу CRM-маркетингу.

Як це працює?

Перш за все потрібно визначити ролі – це конкретні набори прав. А потім присвоїти ці ролі співробітникам або відділам.

Передбачено налаштування доступу до розділів:

  • Розсилки – створення email і sms-розсилок, розсилок в месенджери та інфодзвінків.
  • Реклама – створення рекламних кампаній в Google AdWords і Facebook.
  • Генератор продажів – створення повторних лідів та угод.
  • Сегменти і список адрес
  • Чорний список – можливість додавати контакти в чорний список.
  • Налаштування – можливість змінювати налаштування, в тому числі і права доступу.

Для кожного розділу CRM-маркетингу існує право на перегляд і зміну.

Для прикладу, задамо повний доступ до CRM-маркетингу для відділу реклами.

Перейдемо в розділ CRM-маркетинг – Права доступу

За замовчуванням, адміністратори порталу мають повний доступ до всіх розділів. Всі інші співробітники не можуть змінювати сегменти і права доступу.

Спочатку створимо роль «Повний доступ» за посиланням Додати

Дамо цій ролі доступ до зміни всіх розділів

Збережемо роль і дамо її відділу реклами. Натиснемо Додати право доступу і виберемо відділ реклами.

Нарешті, зі списку вибираємо потрібну роль.

Готово! Таким чином можна налаштувати систему прав будь-якої складності.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери