При необхідності можна налаштувати доступ до кожного розділу CRM-маркетингу.
Як це працює?
Перш за все потрібно визначити ролі – це конкретні набори прав. А потім присвоїти ці ролі співробітникам або відділам.
Передбачено налаштування доступу до розділів:
- Розсилки – створення email і sms-розсилок, розсилок в месенджери та інфодзвінків.
- Реклама – створення рекламних кампаній в Google AdWords і Facebook.
- Генератор продажів – створення повторних лідів та угод.
- Сегменти і список адрес
- Чорний список – можливість додавати контакти в чорний список.
- Налаштування – можливість змінювати налаштування, в тому числі і права доступу.
Для кожного розділу CRM-маркетингу існує право на перегляд і зміну.
Для прикладу, задамо повний доступ до CRM-маркетингу для відділу реклами.
Перейдемо в розділ CRM-маркетинг – Права доступу
Спочатку створимо роль «Повний доступ» за посиланням Додати
Дамо цій ролі доступ до зміни всіх розділів
Збережемо роль і дамо її відділу реклами. Натиснемо Додати право доступу і виберемо відділ маркетингу та реклами.
Нарешті, зі списку вибираємо потрібну роль.
Готово! Таким чином можна налаштувати систему прав будь-якої складності.