top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Підтримка Бітрікс24 в коробці

Рейтинг:

Всі користувачі коробкової версії Бітрікс24 з активною ліцензією можуть направити питання фахівцям технічної підтримки і отримати кваліфіковану консультацію прямо зі свого порталу.

Спілкування з Підтримкою Бітрікс24 проводиться в месенджері в спеціальному чаті.

Щоб такий чат з'явився на порталі, потрібно в адміністративному розділі на сторінці Налаштування > Налаштування продукту > Налаштування модулів > Чат-боти Бітрікс24 включити єдину опцію Підтримка Бітрікс24 в коробці:

Включить чат-бот Поддержка Битрикс24 в коробке

Далі в публічній частині з'явиться чат-бот Підтримка Бітрікс24 в коробці і спілкування з Підтримкою вже здійснюється в звичному месенджері:

Обращение в Поддержку Битрикс24

Увага! Є кілька важливих моментів:

  • Спілкуватися в чаті з Підтримкою Бітрікс24 може тільки адміністратор порталу.
  • Адреса, вказана в полі Публічна адреса сайту повинна бути доступною з інтернету.
  • SSL-сертифікат повинен бути валідним, самоподпісанний використовувати не можна.
  • Комерційна ліцензія (не демо!) на коробкову версію Бітрікс24 повинна бути активна.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери