top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відправлення сповіщень на електронну пошту

Рейтинг:

У Бітрікс24 сповіщення про нові повідомлення, завдання, зміни в CRM і т.д. включені тільки у вигляді спливаючих сповіщень на самому Бітрікс24, у вигляді спливаючих сповіщень на мобільних пристроях (push-сповіщення), а також у розділі сповіщень веб-месенджера.

Зверніть увагу, сповіщення на електронну пошту за замовчуванням відключені, але ви завжди можете включити їх, якщо вам вони потрібні.

Поштові повідомлення відправляються не відразу, а приблизно через 15-20 хвилин, і тільки в тому випадку, якщо користувач оффлайн. Якщо ж співробітник онлайн – у нього відкритий браузер з порталом або запущений десктоп чи мобільний застосунок, тобто він прочитав сповіщення, то в такому випадку сповіщення на пошту не потрапляють.

Як включити поштові сповіщення?

Включити поштові сповіщення можна двома способами:

  1. Меню співробітника > Налаштування сповіщень


  2. У налаштуваннях сповіщень месенджера як у десктоп-застосунку, так і у веб-версії Налаштування > Сповіщення:

У розширеному режимі можна налаштувати поштові сповіщення для певних дій:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло