top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Відправлення сповіщень на електронну пошту

Рейтинг:

У Бітрікс24 сповіщення про нові повідомлення, завдання, зміни в CRM і т.д. включені тільки у вигляді спливаючих сповіщень на самому Бітрікс24, у вигляді спливаючих сповіщень на мобільних пристроях (push-сповіщення), а також в розділі сповіщень веб-месенджера.

Зверніть увагу, сповіщення на електронну пошту за замовчуванням відключені, але ви можете завжди включити їх, якщо вам вони потрібні.


Як включити поштові сповіщення?

Включити поштові сповіщення можна двома способами:

  1. Меню співробітника > Налаштування сповіщень:

    Настройка уведомлений в Битрикс24

  2. В налаштуваннях сповіщень месенджера як в десктоп-додатку, так і в веб-версії Налаштування & gt; Сповіщення:

    Настройка уведомлений в мессенджере – Простой режим

У розширеному режимі можна налаштувати поштові сповіщення для певних дій:

Настройка уведомлений в мессенджере – Расширенный режим



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери