У Бітрікс24 сповіщення про нові повідомлення, завдання, зміни в CRM і т.д. включені тільки у вигляді спливаючих сповіщень на самому Бітрікс24, у вигляді спливаючих сповіщень на мобільних пристроях (push-сповіщення), а також у розділі сповіщень веб-месенджера.
Поштові повідомлення відправляються не відразу, а приблизно через 15-20 хвилин, і тільки в тому випадку, якщо користувач офлайн. Якщо ж співробітник онлайн – у нього відкритий браузер з порталом або запущений десктоп чи мобільний застосунок, тобто він прочитав сповіщення, то в такому випадку сповіщення на пошту не потрапляють.
Як включити поштові сповіщення?
Включити поштові сповіщення можна двома способами:
- Меню співробітника > Налаштування сповіщень:
- У налаштуваннях сповіщень месенджера як у десктоп-застосунку, так і у веб-версії Налаштування > Сповіщення:
У розширеному режимі можна налаштувати поштові сповіщення для певних дій:
Шаблони сповіщень є системними і не мають налаштувань.