top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Проблеми із синхронізацією на Android

Рейтинг:

Є кілька причин, чому застосунок Бітрікс24 після встановлення може не виконувати синхронізацію. Це залежить від налаштувань самого телефону.

Для прикладу ми взяли телефон Xiaomi. На інших апаратах назви пунктів можуть відрізнятися.

Ввімкнений режим збереження енергії

Коли увімкнено режим збереження енергії деякі застосунки будуть коректно працювати. Система обмежує їх функції, щоб економити ресурси. В такому випадку синхронізація відбудеться під час наступної зарядки телефону від мережі.

Але можна дозволити роботу застосунку вручну навіть коли увімкнено режим енергозбереження.

  • В налаштуваннях батареї оберіть пункт для роботи з програмами та перейдіть до їх списку.
  • Знайдіть в списку програм Bitrix24. Зніміть обмеження для роботи в режимі енергозбереження.

Налаштування дозволів

У деяких виробників (Huawei, LeTV, Oppo, Vivo, Xiaomi, ZTE та можливо деякі інші) є додаткові налаштування, які можуть перешкодити синхронізації. Це дозволи для автозапуску, доступу до даних системи та роботи в фоновому режимі.

Якщо у вас виникли проблеми з синхронізацією, то такі дозволи потрібно виставити вручну.

  • Знайдіть пункт Дозволи в налаштуваннях.
  • Налаштуйте Автозапуск для застосунку Bitrix24, якщо він вимкнений.
  • В пункті Дозволи підтвердіть доступ для застосунка до даних системи.
  • В пункті Інші дозволи налаштуйте запуск програми у фоновому режимі, щоб синхронізація проходила автоматично.

Також варто прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло