Сучасний бізнес неможливо уявити без власного інтернет-магазину. Все більше покупок відбувається онлайн і важливо йти в ногу з часом :)
Якщо у вас є інтернет-магазин на платформі Бітрікс: Управління сайтом - можна парою простих дій зв'язати його з CRM в Бітрікс24. Замовлення магазину будуть автоматично надходити в CRM в якості нових угод, а вам залишиться обробити угоду і довести її до успішного завершення :)
Дії на стороні інтернет-магазину
Спочатку потрібно провести налаштування на стороні магазину. В адміністративній частині сайту перейдіть в розділ Магазин - CRM і натисніть кнопку Налаштувати інтеграцію з CRM:
Введіть адресу вашого порталу та логін/пароль адміністратора. За замовчуванням вибрано опцію, при якій на стороні магазину автоматично буде створений новий користувач з потрібними правами.
Якщо все пройшло успішно, то ви побачите повідомлення з пропозицією перейти до налаштування параметрів та безпосередньо імпорту.
Дії на стороні Бітрікс24
Після того як ви натиснули кнопку Налаштувати параметри в інтернет-магазині - відкриється ваш портал Бітрікс24, а точніше вікно майстра налаштування:
На цьому кроці дані заповнені автоматично, вам залишається натиснути Далі
Далі налаштуйте за який термін ви хочете отримати дані, виберіть ймовірність та відповідального для нових угод, а також їх доступність:
Після цього буде проведений перший імпорт для імпорту вже існуючих замовлень і контактів. Процес може затягнутися, якщо даних дуже багато:)
Ви побачите повідомлення з підсумками першого імпорту - скільки та яких елементів було створено:
Основна мета - отримувати дані з інтернет-магазину автоматично. На наступному кроці оберіть як часто варто перевіряти наявність нових даних:
Готово! Тепер нові угоди будуть автоматично надходити в CRM. Ви отримаєте повідомлення про кожну синхронізацію.
Часті проблеми
Повідомлення "Ви не можете додавати нові магазини в вашій редакції"
На тарифах Безкоштовний, Завдання+ та CRM+ доступна інтеграція тільки з одним інтернет-магазином. При спробі підключення ще одного ви побачите подібне повідомлення. На тарифних планах Команда і Компанія обмежень немає.
Список магазинів, які підключені до Бітрікс24, можна подивитися на сторінці CRM - Налаштування - Інтеграції - Бітрікс.
Я відредагував статус угоди в CRM, це відобразиться в інтернет-магазині?
Ні. Замовлення надходять в CRM в якості угод, зміни на стороні Бітрікс24 в інтернет-магазин не надходять.
Дані надійшли в CRM не в повному обсязі, відсутні телефон/місто/коментарі до замовлення
В цьому випадку потрібно на стороні магазину перевірити відповідність полів в розділі Магазин - Налаштування - Інтеграція з 1С-Профілі обміну.
Об'єднайте інтернет-магазин з CRM та виведіть роботу із замовленнями на новий рівень:)