Що таке повторні ліди?
Повторні ліди - прекрасний інструмент для підвищення продажів. CRM впізнає клієнта при новому зверненні і автоматично створить лід з позначкою "повторний".
Чи можна обійтися без створення повторних лідів?
Повторні ліди не завжди потрібні - іноді необхідно зберегти спілкування з клієнтом в його картці, без створення нових лідів.
В цьому випадку перетворіть лід в контакт і відключіть створення повторних лідів в налаштуваннях CRM ( CRM - Налаштування - Інше - Інші налаштування).
Тепер Бітрікс24 прикріпить повідомлення і дзвінки до картки контакта - там ви завжди зможете відслідкувати необхідну інформацію.
А якщо я взагалі не хочу зберігати листи і дзвінки від ліда?
Припустимо, ви не бажаєте вносити в CRM повідомлення з якогось номера або адреси.
Це може бути як постачальник, так і просто неякісний лід. У цьому випадку додайте контакт в список виключень - листи та дзвінки з цих адрес перестануть потрапляти в CRM і картку елемента.