top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як працювати з постійними клієнтами без повторних лідів?

Рейтинг:

Що таке повторні ліди?

Повторні ліди - прекрасний інструмент для підвищення продажів. CRM впізнає клієнта при новому зверненні і автоматично створить лід з позначкою "повторний".

Детальніше читайте у статті Повторні ліди

Чи можна обійтися без створення повторних лідів?

Повторні ліди не завжди потрібні - іноді необхідно зберегти спілкування з клієнтом в його картці, без створення нових лідів.

В цьому випадку перетворіть лід в контакт і відключіть створення повторних лідів в налаштуваннях CRM ( CRM - Налаштування - Інше - Інші налаштування).

Тепер Бітрікс24 прикріпить повідомлення і дзвінки до картки контакта - там ви завжди зможете відслідкувати необхідну інформацію.

А якщо я взагалі не хочу зберігати листи і дзвінки від ліда?

Припустимо, ви не бажаєте вносити в CRM повідомлення з якогось номера або адреси.

Це може бути як постачальник, так і просто неякісний лід. У цьому випадку додайте контакт в список виключень - листи та дзвінки з цих адрес перестануть потрапляти в CRM і картку елемента.

Ці повідомлення не блокуються повністю - вони як і раніше потраплять в поштову скриньку та статистику телефонії.

Детальніше про цю можливість читайте у статті Список виключень

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери