top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Налаштування календаря

Рейтинг:

В налаштуваннях календаря ви визначаєте ті події, які будуть в ньому показані, а також деякі загальні деталі відображення.

Щоб перейти до налаштувань календаря, клікніть по шестірні у правому верхньому кутку екрану.

Налаштування календаря1.png

Як налаштувати календар?

Налаштування календаря2.png
  • Вкажіть ваш Часовий пояс, щоб не помилитися з часом призначених подій. Якщо у вас є міжнародні партнери або широка мережа віддалених співробітників, зверніть на це особливу увагу.

  • Календар для запрошень - в який з календарів додавати події, в яких вас запросять взяти участь колеги.

  • Календар CRM - в який календар заносити ваші дзвінки та зустрічі.
Навіщо створювати додаткові календарі? Коли у вас дуже багато подій, то їх зручно розподіляти за різними календарями, щоб не заплутатися. Наприклад, окремий календар для планування гри в мафію після роботи.

Детальніше можна дізнатись у статті про створення нових календарів.
  • Показувати події, в яких ви відмовилися взяти участь - в календарі будуть фіксуватися всі події, навіть якщо ви відмовилися брати в них участь. Раптом передумаєте - зможете знайти потрібну подію та змінити своє рішення.

  • Відображати завдання та Відображати завершені завдання - вимкніть ці опції, якщо не хочете працювати з завданнями через календар.

  • Забороняти запрошувати в події, якщо час зайнято - колеги не зможуть відправити вам запрошення, якщо ви вже запланували щось на цей час. Це дозволить уникнути накладання кількох подій за часом

  • Показувати номери тижнів - кожному тижню присвоюється порядковий номер в році. Це дуже важливо для державних та освітніх структур, і вже активно використовується при довгостроковому плануванні у багатьох сферах бізнесу.

Налаштуйте календар та не пропускайте важливих подій:)

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери