top_ua
Вхід

Підтримка24

Історія в CRM

У розділі CRM - Історія ведеться список будь-якої активності в CRM.

Як це працює?

Історія - детальна таблиця всіх дій: хто, що і коли робив в Бітрікс24. Наприклад, менеджер Олександр вчора в 2 ночі не спав і відправляв листи клієнтам. А стажист Сергій випадково або навмисно видалив кілька важливих угод.

Чим корисна історія? У будь-який момент керівник може подивитися, як співробітники працювали з CRM. Історія фіксує навіть перегляд елементів.

Приклади операцій.png

Якщо були змінені або видалені важливі дані - завжди можна дізнатися, хто і коли це зробив.

Кожен рядок історії містить:

  • Точну дату
  • Те, з чим працювали. Це лід, угода, контакт та ін.
  • Можна відразу перейти в картку елемента - просто натисніть на нього
  • Співробітник
  • Сама дія та опис

Якщо історія велика - відфільтруйте її. Наприклад, залиште будь-які зміни контактів за цей місяць.

Є і готові фільтри - дії за сьогодні, вчора чи створені мною.

Будь-який елемент історії можна видалити, однак це не скасує саму зміна.

Видалення елемента.png

Функція Історія доступна тільки тарифах Старт+, CRM+, Команда і Компанія.

Дізнайтесь більше на сторінці порівняння тарифів Бітрікс24

Які записи в історії побачать співробітники?

Співробітник побачить історію змін елементів, до йому яких дозволений доступ в правах CRM.

Якщо у менеджера є права на перегляд тільки своїх елементів, він не побачить записи, пов'язані з елементами інших співробітників.

Детальніше про права доступу в CRM читайте в окремій статті.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло