top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Історія

Рейтинг:

У розділі CRM - Історія ведеться список будь-якої активності в CRM.

Як це працює?

Історія - детальна таблиця всіх дій: хто, що і коли робив в Бітрікс24. Наприклад, менеджер Олександр вчора в 2 ночі не спав і відправляв листи клієнтам. А стажист Сергій випадково або навмисно видалив кілька важливих угод.

Чим корисна історія? У будь-який момент керівник може подивитися, як співробітники працювали з CRM. Історія фіксує навіть перегляд елементів.

Приклади операцій.png

Якщо були змінені або видалені важливі дані - завжди можна дізнатися, хто і коли це зробив.

Кожен рядок історії містить:

  • Точну дату
  • Те, з чим працювали. Це лід, угода, контакт та ін.
  • Можна відразу перейти в картку елемента - просто натисніть на нього
  • Співробітник
  • Сама дія та опис

Якщо історія велика - відфільтруйте її. Наприклад, залиште будь-які зміни контактів за цей місяць.

Є і готові фільтри - дії за сьогодні, вчора чи створені мною.

Будь-який елемент історії можна видалити, однак це не скасує саму зміна.

Видалення елемента.png

Функція Історія доступна тільки на комерційних тарифах.

Дізнайтесь більше на сторінці порівняння тарифів Бітрікс24

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери