Дизайнер бізнес-процесів - це наглядний інструмент автоматизації. З ним налаштовувати бізнес-процеси легко та навіть цікаво. Вам не потрібно нічого програмувати чи мати досвід написання коду. Вся робота ведеться в простому інтерфейсі, в якому зможе розібратися будь-яка людина,яка вміє тримати мишку в руках:)
Початок роботи з дизайнером
Перейдіть до потрібного бізнес-процесу на сторінці Процеси у стрічці. У вкладці Дії оберіть Налаштувати бізнес-процеси.
Після цього клікніть по потрібному шаблону, щоб відредагувати його за допомогою дизайнера.
Як працювати з дизайнером?
Дизайнер дозволяє налаштувати шаблон простим перетягуванням дій з їх списку у правій частині.
Або можна просто клікнути в потрібному місці шаблону і вибрати дію, яку ви бажаєте розмістити.
Детальніше про бізнес-процеси зі статусами можна почитати тут.
Робота з діями
Кожна дія виглядає як блок, який розміщений у потрібному місці шаблону.
З діями можна проводити наступні операції:
- Видалити її.
- Провести налаштування. Вони унікальні для кожної дії, але всі інтуїтивно зрозумілі.
- Згорнути. Деякі дії допомагають групувати інші блоки. Ви можете їх згорнути, щоб заощадити місце на екрані.
Не відкладайте автоматизацію рутинних операції всередині вашої компанії. Адже з таким зручним дизайнером бізнес-процесів це зробити дуже просто!
Раджу також почитати: