top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Категорії та теги Wiki

Рейтинг:

Категорії

Категорії - один з механізмів класифікації створюваних сторінок. Категорії можуть мати підкатегорії. Вкладеність підкатегорій необмежена.

Категорії створюються при створенні (редагуванні) сторінок (кнопка Вказати категорію) і виводяться під текстом сторінки. Посилання Категорії відображається під текстом сторінки незалежно від того, чи додана конкретна сторінка в якусь категорію. За цим посиланням можна перейти до загального списку категорій.

Якщо сторінка категорії не створена, вона буде висвічуватись червоним посиланням, як і у випадку зі звичайними сторінками. Для створення сторінки категорії необхідно клікнути по червоному посиланню, а потім скористатись посиланням Створити в тексті під панеллю (а не кнопкою Створити на Контекстній панелі сторінки!).

Створюючи сторінку категорії можна задати для неї старшу категорію. Для цього використовується кнопка Вказати категорію.

Примітка: На сторінці категорії вказується вища категорія, а не підкатегорії, які повинні входити у цю категорію.

Якщо помилково був призначений невірний порядок ієрархії, підпорядкованість можна змінити. Для цього потрібно спочатку відв'язати одну категорію від іншої, а тільки потім задавати нові відносини ієрархії.

Для видалення категорії потрібно вручну видалити текст [[Категорія:_назва категорії_]] з wiki-сторінки.

Теги

Теги - інструмент для пошуку сторінок штатними пошуковими механізмами.

Примітка: Теги недоступні в Wiki, що працює в рамках модуля Соціальна мережа.

Теги додаються при редагуванні сторінки. При цьому з'являється список вже використаних в системі тегів із зазначенням кількості сторінок з обраним тегом.

Примітка: Для коробкової версії Бітрікс24 існує спосіб створювати списки сторінок, що формуються автоматично. Для реалізації такого завдання потрібно звернутись до адміністратора.


Раджу також почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери