top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Список виключень

Рейтинг:

Дзвінки та електронна пошта - головні джерела нових клієнтів та способи спілкування з клієнтами. Всі дані та переписка автоматично зберігаються у CRM - і це дуже зручно:)

Але як бути, якщо ми не бажаємо додавати деякі дані у CRM? Наприклад, на корпоративну пошту пише кохана дружина, а шкільний товариш продовжує дзвонити на робочий телефон. Або орендодавець надсилає рахунки на оплату, постачальник пропонує новий асортимент, загалом усі ті контакти, які не є клієнтами.

Додайте електронну адресу у список виключень - і CRM збереже тільки потрібну вам інформацію:)

Як це працює?

Перейдіть у розділ CRM - Налаштування - Інше - Список виключень:

Відкриється список виключень, натисніть кнопку Додати в список

Все дуже просто - у стовпчик додайте контакти, коментар можна залишити після крапки з комою. Внизу сторінки детальна інструкція:)

Готово! Тепер повідомлення з цих адрес та номерів не будуть потрапляти у CRM.

Список виключень працює тільки для нових листів. Якщо лист - це відповідь, то дані потраплять в CRM.

Повідомлення і дзвінки не блокуються повністю - вони як і раніше потраплять у поштову скриньку і статистику телефонії.

При дзвінку з номера зі списку винятків з'явиться напис "Невідомий відвідувач" - цей виклик не буде взаємодіяти з CRM.

Для налаштування прав доступу до списку винятків перейдіть на сторінку CRM - Налаштування - Права доступу, у кожної ролі є спеціальний параметр:

Детальніше про розподіл прав і ролях читайте у статті "Права доступу в CRM"

Список виключень у картці

Поповнити список виключень можна і безпосередньо з картки ліда.

В цьому випадку Бітрікс24 видалить поточний лід або контакт.

Всі телефони та електронні адреси ліда потраплять у список виключень. Це може бути корисно, якщо використовуєте інструмент повторних лідів. Додайте неякісний лід у список - і повторний на його базі уже створюватись не буде:)

Список виключень у налаштуваннях телефонії

Ще один спосіб додати виключення - натиснути на посилання у налаштуваннях підключення телефонії.

Працюйте у CRM лише з потрібними вам клієнтами:)


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло