top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Проблеми з авторизацією

Рейтинг:

Бітрікс24 - чудовий інструмент, але тільки якщо немає проблем із входом на портал. Ми підготували рішення для найчастіших питань по авторизації.



Помилка "Невірний логін або пароль"

У більшості випадків справа у невірному паролі :) Спробуйте відновити пароль.

Якщо це не допомагає - значить присутня помилка у логіні, та в Бітрікс24.Нетворк немає такого логіна.



Ви авторизовані як "Ім'я Прізвище" з авторизацією "Пошта/соцмережа". Такого користувача немає на порталі, змініть авторизацію, щоб увійти під іншим користувачем.

Це часта ситуація, якщо у Вас вже є аккаунт в Бітрікс24.Нетворк, але він не прив'язаний до порталу, на який ви бажаєте увійти.

Вирішення проблеми



Не можу авторизуватись через аккаунт соціальної мережі

Ви завжди заходили через соцмережу, а зараз не виходить? Швидше за все справа у тому, що одна соцмережа прив'язана до кількох аккаунтів в Бітрікс24.Нетворк.

Вирішення проблеми



Користувач з таким email вже існує (при спробі змінити логін у Нетворку)

Так може статись, якщо намагатись задати собі email, Який вже зареєстрований в Нетворку. Вирішення єдине - увій через бажаний email та змінити його на інший. Це звільнить потрібний логін, і ви зможете успішо його вказати.

Як змінити логін та пароль?



Користувачі з такими email вже існують (при запрошенні співробітника)

Повідомлення означає, що співробітник з такою поштою дійсно уже є на порталі. Це може бути пошта авторизації або поле Контактний email, або і те і інше одразу:) У цьому випадку співробітника ніяк не запросити, лише якщо змінити email в Бітрікс24.Нетворк та у профілі на порталі.

Ми рекомендуємо кожному співробітнику мати унікальну пошту:) Тоді таких питань не виникне.



Допустили помилку в email при реєстрації співробітника і тепер він е може авторизуватись.

Ох, помилки трапляються. Варіант рішення проблеми - звільнити співробітника з неправильною поштою, та запросити заново уже на правильну адресу:)



Не приходять на пошту запрошення або запити на відновлення паролю

Перш за все перевірте папку Спам у вашому поштовому сервісі. Спробуйте відправити повторне запрошення на сторінці Компанія - Співробітники - Запрошені - Запросити ще раз

Якщо у вас пошта на власному поштовому домені - додайте адресу no-reply@bitrix24.net у білий список для прийому повідомлень.



Загубив телефон/перевстановив застосунок і тепер не можу увійти без одноразового паролю

Можливо у вас збереглись резервні коди входу на портал? Якщо так, можна використати один із резервних кодів замість одноразового паролю.

Якщо ні - зверніться до адміністратора для відключення двоетапної авторизації.



Час від часу система просить авторизуватись повторно

Розрив з'єднання може відбуватися, якщо ви дійсно неактивні довгий час. В браузері термін сесії незмінний і становить 24 хвилини, це стандартний період сесії PHP. Тобто якщо протягом 24 хвилин ви неактивні, то зв'язок розірветься, необхідно буде оновлювати сторінку.

Включений десктоп-застосунок автоматично продовжує сесію, при його використанні запитів на повторну авторизацію не буде.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло