Клієнти - це чудово, а постійні клієнти - ще краще! Ви знаєте вподобання своїх покупців і готові запропонувати їм персональну знижку або подарунок:)
У Бітрікс24 працювати з повторними продажами легко: CRM впізнає клієнта (контакта або компанію), створить новий лід та додасть у нього потрібну інформацію.
Як це працює?
Припустимо до вас звернувся клієнт Сергій. Менеджери опрацювали лід та створили нову угоду і контакт. Угода успішно укладена, а Сергій насолоджується покупкою:)
Через деякий час Сергій дзвонить або пише з бажанням купити ще щось. Бітрікс24 визначить, що ця продажа повторна, і створить новий лід з прив'язкою до контакта Сергія.
Таким чином, повідомлення або дзвінок від раніше закритого ліда створить новий лід, але вже з приміткою "повторний". Запропонуйте клієнту цікаві умови і подякуйте за лояльність:)
Ви можете використовувати спеціальні умови для повторних лідів в роботах. Наприклад, відправити SMS з подякою клієнту, який звернувся до вас повторно.
Або відфільтрувати список лідів на звичайні та повторні.
Важливе зауваження - повторні ліди можна конвертувати тільки в угоди.
Якщо з контактом або компанією зв'язаний активний лід або угода - повторний лід не буде створено, новий лист або дзвінок будуть додані до поточного елемента.
Бітрікс24 створює повторні ліди по замовчуванню. Можна відключити цю опцію на сторінці CRM - Налаштування - Інше.
Якщо використовуєте режим роботи CRM без лідів - то при повторному зверненні клієнта Бітрікс24 створить угоду з міткою Повторна.
Чи можливо створити повторний лід вручну?
Можна додати повторний лід і вручну - для цього прикріпіть до нового ліда існуючий контакт або компанію.
В цьому випадку Бітрікс24 приховає поле з прізвищем, ім'ям та іншими контактними даними ліда - вся інформація тепер розташована в прив'язаному контакті.
Читайте про цей інструменті в статті Генератор продажів.
Отримуйте постійних клієнтів та підвищуйте лояльність з повторними лідами у Бітрікс24:)