top_ua
Вхід

Підтримка24

Тарифний план "Безкоштовний"

Для хмарної версії Бітрікс24 доступий тарифний план Безкоштовний та п'ять комерційних: Старт+, CRM+, Завдання+, Команда та Компанія. 

Безкоштовний тариф доступний за замовчуванням - можна відразу починати роботу після створення порталу:)

Для безкоштовного плану існує кілька важливих обмежень:

  • Не можна передавати права адміністратора. Щоб змінити адміністратора, підключіть демо-режим або придбайте один із платних тарифів.
  • Місце у хмарі - доступно лише 5 гігабайт.
  • Обмеження функціоналу - деякі можливості недоступні у безкоштовній версії - наприклад, облік робочого часу та автоматизація продажів. Також варто відмітити, що послуги телефонії оплачуються окремо.

Повний перелік функцій та порівняння з іншими тарифами доступні за посиланням

Часті питання

Що таке "хмарний" сервіс?

Це означає, що всі дані (і програмне забезпечення, і ваша інформація) зберігаються у спеціальних датацентрах. Вам не потрібно думати про встановлення чи налаштування - вся робота ведеться через звичайний браузер.

Хмарний сервіс позбавляє клієнтів від питань впровадження, підтримки і безпеки даних. Просто зареєструйтесь і миттєво приступайте до роботи:)

Підтримка на тарифному плані Безкоштовний:

Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24.

Зверніть увагу! Консультаційна та технічна підтримка на безкоштовній версії не надається.

Якщо ви користуєтеся тарифом Безкоштовний і у вас виникає технічне питання або щодо роботи з продуктом, то ви можете звернутися до партнерів або перейти на будь-який з комерційних тарифів.

Детальніше з особливостями підтримки на безкоштовному тарифному плані ви можете ознайомитися в окремій статті.

Куди писати користувачам тарифу Безкоштовний у разі проблем з авторизацією та для зміни доменної зони

Консультаційна та технічна підтримка на безкоштовній версії Бітрікс24 не надається, але у разі виниклення проблем з авторизацією та для зміни домену користувачі можуть написати нашим спеціалістам. Зробити це можна трьома шляхами:

  • через чат підтримки всередині порталу, якщо у вас є інший Бітрікс24 з діючим комерційним тарифом;

  • через нашу онлайн-сторінку на сайті Facebook;
  • через блок Є запитання? Натисніть на кнопку Задати питання команді підтримки.

    Ви перейдете на сторінку звернень. Далі вам потрібно буде здійснити вхід у ваш Бітрікс24.

    звернення для Безкоштовного тарифу2.png

    Після цього потрібно буде натиснути на кнопку Повідомити про проблему. І у вікні чату, що відкриється написати, яка саме проблема з авторизацією у вас виникла або подати заявку на зміну доменної зони.

Я зможу запросити на портал безліч співробітників?

Ви зможете запросити на ваш Бітрікс24 необмежену кількість співробітників. І всі вони зможуть виконувати завдання, планувати події в календарі, враховувати продажі в CRM, зберігати файли на диску та багато іншого.

Детальніше про оновлений тариф Безкоштовний читайте тут

Що буде з порталом на тарифі Безкоштовний, якщо довго у нього не заходити?

Через 1,5 місяці відсутності активності ваш безкоштовний портал буде видалений. На протязі тижня буде можливість відновити до нього доступ через Підтримку24.

Якщо у вас тимчасово немає можливості користуватись Бітрікс24, або бажаєте відкласти роботу на довготривалий термін - скористайтесь спеціальним тарифом Відпустка

За 1199 гривень в рік ваш портал залишиться активним навіть якщо ви жодного разу не зайдете на нього. Ваш Бітрікс24 буде чекати на вас:)

Скористатись цією послугою можна за посиланням

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло