Для хмарної версії Бітрікс24 доступий тарифний план Безкоштовний та п'ять комерційних: Старт+, CRM+, Завдання+, Команда та Компанія.
Безкоштовний тариф доступний за замовчуванням - можна відразу починати роботу після створення порталу:)
Для безкоштовного плану існує кілька важливих обмежень:
- Не можна передавати права адміністратора. Щоб змінити адміністратора, підключіть демо-режим або придбайте один із платних тарифів.
- Місце у хмарі - доступно лише 5 гігабайт.
- Обмеження функціоналу - деякі можливості недоступні у безкоштовній версії - наприклад, облік робочого часу та автоматизація продажів. Також варто відмітити, що послуги телефонії оплачуються окремо.
Часті питання
Це означає, що всі дані (і програмне забезпечення, і ваша інформація) зберігаються у спеціальних датацентрах. Вам не потрібно думати про встановлення чи налаштування - вся робота ведеться через звичайний браузер.
Хмарний сервіс позбавляє клієнтів від питань впровадження, підтримки і безпеки даних. Просто зареєструйтесь і миттєво приступайте до роботи:)
Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24.
Зверніть увагу! Консультаційна та технічна підтримка на безкоштовній версії не надається.
Якщо ви користуєтеся тарифом Безкоштовний і у вас виникає технічне питання або щодо роботи з продуктом, то ви можете звернутися до партнерів або перейти на будь-який з комерційних тарифів.
Детальніше з особливостями підтримки на безкоштовному тарифному плані ви можете ознайомитися в окремій статті.
Консультаційна та технічна підтримка на безкоштовній версії Бітрікс24 не надається, але у разі виниклення проблем з авторизацією та для зміни домену користувачі можуть написати нашим спеціалістам. Зробити це можна трьома шляхами:
-
через чат підтримки всередині порталу, якщо у вас є інший Бітрікс24 з діючим комерційним тарифом;
- через нашу онлайн-сторінку на сайті Facebook;
-
через блок Є запитання? Натисніть на кнопку Задати питання команді підтримки.
Ви перейдете на сторінку звернень. Далі вам потрібно буде здійснити вхід у ваш Бітрікс24.
Після цього потрібно буде натиснути на кнопку Повідомити про проблему. І у вікні чату, що відкриється написати, яка саме проблема з авторизацією у вас виникла або подати заявку на зміну доменної зони.
Ви зможете запросити на ваш Бітрікс24 необмежену кількість співробітників. І всі вони зможуть виконувати завдання, планувати події в календарі, враховувати продажі в CRM, зберігати файли на диску та багато іншого.
Детальніше про оновлений тариф Безкоштовний читайте тут
Через 1,5 місяці відсутності активності ваш безкоштовний портал буде видалений. На протязі тижня буде можливість відновити до нього доступ через Підтримку24.
Якщо у вас тимчасово немає можливості користуватись Бітрікс24, або бажаєте відкласти роботу на довготривалий термін - скористайтесь спеціальним тарифом Відпустка
За 1199 гривень в рік ваш портал залишиться активним навіть якщо ви жодного разу не зайдете на нього. Ваш Бітрікс24 буде чекати на вас:)