top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Права доступу до календаря

Рейтинг:

Календар - важливий інструмент для планування заходів, зустрічей та багато чого іншого.

Іноді виникає необхідність створити закритий календар відділу, або просто обмежити перегляд особистих подій.

В Бітрікс24 можна створити гнучку систему прав доступа до календарів. Визначте доступ до типів календарів або до конкретних календарів та будьте впевнені, що співробітники бачать лише відкриту вами інформацію.

Доступ до типів календаря

У системі існує два вида календарів: загальний календар компанії та особисті календарі співробітників. Адміністратор може окремо налаштувати доступ для кожного з типів.

Для цього увімкніть режим адміністратора, перейдіть у розділ Календар на сторінку Мій календар або Календар компанії і натисніть значок шестірні.

З'явиться вікно налаштувань, у нижній частині якого розміщений пункт Права доступу.

Натисніть посилання Додати та оберіть співробітника, групу користувачів або відділ.

І, нарешті, оберіть рівень доступу для потрібних користувачів.

Якщо для співробітника зактитий доступ до цього виду календаря, він побачить повідомлення про помилку:

Доступ до конкретного календаря

Також можна налаштувати доступ до кожного календаря окремо.

Для цього перейдіть у перелік календарів:

Оберіть потрібний календар та натисніть кнопку Редагувати

Відкриється вікно редагування календаря, в якому можна змінити назву, колір іконки, і права доступу.

За умовчанням, власник має повний доступ до особистого календаря, а інші можуть лише проглядати доступність співробітника.

Якщо необхідно вказати додаткове право доступу - натисніть кнопку Добавить, оберіть одного або кількох співробітників, а потім визначте, які операції будуть для них доступні.

На цьому налаштування прав для окремого календаря завершено:)

Право доступу на тип календаря сильніше, чим право доступу до окремого календаря. Якщо заборонити доступ, наприклад, для типу особистих календарів - налаштування для окремого календаря не будуть мати значення.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери