top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Розміщення CRM-форми на сайті

Рейтинг:

Достатньо популярний спосіб отримання зворотнього зв'язку від клієнтів - створення сторінки-анкети. Це може бути заявка на покупку або зворотній зв'язок, чи просто бажання зібрати певну статистику і поповнювати базу потенційних клієнтів.

Звичайно, можна використорувати вбудований віджет на сайт, але часто для таких цілей зручніше завести окрему сторінку. Її можна створити буквально за кілька хвилин, саме для розміщення CRM-форми.

Як це зробити?

Створіть нову сторінку і додайте блок CRM-форма. Оберіть потрібний вид блоку і розмістіть його на сторінці.

Після цього можна відредагувати його. Крім налаштувань зовнішнього вигляду блоку важливо визначити саме відображення форми.

  • Оберіть ту CRM-форму, яка буде розташована на сторінці.
    Можна додати будь-яку форму, що заведена у Вашому Бітрікс24. Детальніше про те, як їх створювати, описано у цій статті.
  • Вкажіть, чи потрібно показувати заголовок обраної CRM-форми.

  • Визначте, яким буде Дизайн форми. Можна залишити оригінальний вид, або використати дизайн обраного Вами блоку, щоб форма на сторінці була більш органічною.

Все готово! CRM-форма розташована на сторінці і тепер у клієнтів буде ще один спосіб з вами зв'язатись:)


Рекомендую також почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери