top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як ідентифікувати гостьові сесії в Онлайн-чаті

Рейтинг:

Якщо ви вже використовуєте віджет відкритих ліній на своєму сайті, та маєте потребу ідентифікувати гостьові сесії в Онлайн-чаті, то можна використати запропоноване у цій статті рішення.

Для неавторизованих користувачів у нас є форми контактних даних.

Для авторизованих користувачів є цікавіше рішення, яке не змусить ваших клієнтів повторно заповнювати контактну інформацію.

Існує два варіанта вирішення питання ідентифікації таких клієнтів: перший для сайтів на платформі «Бітрікс: Управління сайтом», другий - для сайтів на інших системах:

1. «Бітрікс: Управління сайтом»

Для «Бітрікс: Управління сайтом» вам достатньо на сторінку, де підключений віджет, додати компонент b24connector.openline.info (компонент модуля Интеграція з Битрикс24). Компонент автоматично передає віджету контактні дані авторизованого клієнта, а також дає можливість додатково налаштувати дані що передаються.

2. Інші системи

Для сторонніх систем (наприклад ваш біллінг) можна скористатись Javascript-кодом, який також потібно розмістити на сторінці з підключеним віджетом:

<script type="text/javascript">
  window.BxLiveChatInit = function()
  {
    return {
        'user': {
            'hash': 'a588e1a88baf2013940b0b33b1eefc2d', // унікальний uid користувача, заміна авторизації
            'name': 'Віктор', 
            'lastName': 'Іванов',
            'avatar': 'http://shelenkov.com/images/avatar-ivanov.jpg',
            'email': 'victor@ivanov.ru',
        },
        'firstMessage': "Віктор Іванов victor@ivanov.ru) [br]"+
                        "Код клієнта: 12234[br]"+
                        "Сайт: "+location.hostname+"[br]"+
                        "Сторінка: [url="+location.href+"]"+(document.title || location.href)+"[/url]" // будь-який текст для оператора чату відкритої лінії
    };
  }
</script>

Идентификация гостевых сессий в Онлайн-чате

Зверніть увагу:
  • hash – це спеціальне поле, заміна авторизації. Воно повинно бути унікальним у рамках вашого Бітрікс24, щоб не було перетинів. Наприклад: md5(USER_ID+_адреса_сайту_ + _секретний_код_)

    Цей код повинен одночасно ідентифікувати користувача і бути недоступним для підбору ззовні.

  • Поле firstMessage не являється обов'язковим, його можна не налаштовувати. Тоді оператору буде відправлене посилання сторінки, з якої клієнт почав звернення.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери