top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як перевести співробітника компанії в Екстранет

Рейтинг:
«Екстранет» дозволяє компанії здійснювати конфіденційний зв'язок з постачальниками, дистриб'юторами, та іншими зовнішніми користувачами без доступу до внутрішньокорпоративної інформації. Зовнішні (екстранет) користувачі не мають доступу всередину вашого Бітрікс24, не бачать структуру та будь-яку іншу інформацію компанії. Вони можуть працювати лише у спеціальних екстранет-групах або проектах..

Припустимо, у вас звільняється співробітник, але продовжує працювати з компанією по деяким проектам. Простіше всього організувати роботу з ним шляхом переведення в екстранет як зовнішнього користувача.

Зробити це дуже легко:

  1. Спочатку потрібно звільнити співробітника з порталу:

    Уволить сотрудника

  2. Після цього запросити його вже як зовнішнього (екстранет-користувача) з іншим email:

    Пригласить внешнего сотрудника по e-mail

  3. Звільнений співробітник заходить на портал як зовнішній користувач з іншим email:

    Внешний пользователь

Зверніть увагу, запросити екстранет-користувача можливо лише в екстранет-групу (проект).


Хочу старий email в екстранеті!

Якщо необхідно, щоб у користувача був старий email для авторизації в екстранеті, в такому випадку йому потрібно зайти у свій Бітрікс24.Нетворк та змінити там свій e-mail. Це можна зробити як до звільнення так і після.

Тоді буде можливість запросити його на старий e-mail.


Для прикладу уявімо, що у співробітника був логін в Бітрікс24 - bitrix.test3@gmail.com. Його звільнили з порталу, але потрібно зберегти цю пошту для авторизації в екстранеті. Нам знадобиться будь-який додатковий діючий email, наприклад bitrix.temp7@gmail.com.

  1. Звільнений співробітник заходить у свій профіль в Бітрікс24.Network та змінює у ньому email (bitrix.test3@gmail.com на bitrix.temp7@gmail.com):

    Смена email в профиле Битрикс24.Network

    Зверніть увагу, що потрібно змінити на існуючу пошту, поскільки на цю адресу прийде лист з підтвердженням зміни пошти. Про те, як змінити пошту, можна прочитати в окремій так как на этот адрес должно будет прийти сообщение с подтверждением смены почты. О том, как сменить почту, можно прочитать в отдельной статті.

  2. Далі адміністратору потрібно знайти профіль звільненного співробітника (Компанія > Співробітники > Звільнені) та змінити у ньому Контактний Email, в іншому разі система не дозволить відправити запрошення на вже присутній у вашому Бітрікс24 email:

    Смена контактного email в профиле сотрудника

  3. Тепер адміністратор може відправити запрошення колишньому співробітнику на стару пошту:

    Пригласить внешнего сотрудника по e-mail


Якщо звільненого співробітника уже запросили в екстранет на інший email (наприклад extranet@somemail.ua), то, щоб мати можливість заходити в екстранет під старим email-ом, знадобиться ще 3-я діюча поштова адреса (наприклад temp@somemail.ua).

Аналогічним способом змінюється спочатку пошта у профілі Бітрікс24.Network звільненного співробітника (bitrix.test3@gmail.com на temp@somemail.ua). Далі зовнішній користувач у профілі Битрикс24.Network, прив'язаному до екстранету, змінює email на той, який був у співробітника від самого початку (extranet@somemail.ua на bitrix.test3@gmail.com).

Не забудьте також виправити пошту для сповіщень на порталі – Контактний E-mail. Зробити це можливо у профілі Бітрікс24 – Моя сторінка.

Як бачите – усе просто! :)



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери