top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Двоетапна авторизація та зміна телефону

Рейтинг:

Двоетапна авторизація у Бітрікс24 прив'язується до конкретного телефону користувача (саме апарату, не номеру). Тому якщо ви вирішили оновити гаджет або просто загубили телефон, то вона не працюватиме, і потрібно буде підключити опцію заново. Двоетапна авторизація в Бітрікс24 прив'язується до конкретного телефону користувача (не номеру, а саме апарату).

Як перепідключити двоетапну авторизацію при зміні телефону?

Щоб підключити новий телефон, перейдіть на свою особисту сторінку. У профілі є кнопка У мене змінився телефон. Клікніть по ній та заново налаштуйте двоетапну авторизіцію уже для нового апарату.

Якщо у налаштуваннях порталу не включена опція Вимагати підключення двоетапної авторизації у всіх співробітників, то будь-який співробітник зможе просто відключити її для себе. При включеній опції відключити ОТП для себе зможе тільки адміністратор. Але у цілях безпеки я все-таки не рекомендую цього робити.

Що робити, якщо телефон загублений і немає можливості зайти у Бітрікс24?

Якщо користувач не може зайти в ваш Бітрікс24, тому що загублений телефон, необхідно тимчасово відключити для нього двоетапну авторизацію. Зробити це може адміністратор.

Необхідно перейти у профіль користувача і натиснути кнопку Відключити. Вкажіть, на який термін буде відключена двоетапна авторизація. Далі співробітник зможе зайти на портал і перепідключити її показаним вище способом.

Якщо застосунок Bitrix24 OTP був видалений, хоча телефон залишився той же, все одно необхідно виконати перепідключення телефону заново.

Що робити, якщо телефон загубив адміністратор і він не може зайти в Бітрікс24?

Якщо адміністраторів кілька - проблема вирішується легко. Хтось із інших адміністраторів повинен тимчасово відключити колезі двоетапну авторизацію, щоб той зміг увійти і перепідключити її.

Якщо адміністратор один, то на комерційних тарифах це питання вирішується тільки за допомогою технічної підтримки. На безкоштовній версії спочатку потрібно звернутись до партнерів, щоб підключити будь-який комерційний тариф, а потім вже звернутись у підтримку.


Також рекомендую почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери