У Бітрікс24 є багато способів отримати ліди - телефонія, відкриті лінії, CRM-форми, пошта.
Однак важливо не тільки отримати лід, але і призначити потрібного відповідального або навіть створити чергу співробітників для обробки.
Розглянемо процес розподілу відповідальних для кожного випадку.
Телефонія
Телефонія - відмінний спосіб отримання нових клієнтів. Після налаштування будь-який вхідний дзвінок буде занесений в CRM як новий лід.
Для налаштування черги перейдіть в розділ Телефонія, натисніть на кнопку Налаштування номерів і оберіть спосіб підключення телефонії:
Відкриється сторінка налаштувань номера,нас цікавить вкладка Маршрутизація вхідних дзвінків і опція Направити вхідний дзвінок на групу - Налаштування групи:
За допомогою цього налаштування можна відредагувати або створити нову групу користувачів телефонії, яка буде отримувати вхідні дзвінки:
Ви можете вказати одного або декількох відповідальних, а також налаштувати принцип розподілу - рівномірно, строго по черзі або одночасно всім.
Відкриті лінії
Відкриті лінії - інструмент для збору всіх повідомлень клієнтів з соцмереж та месенджерів в один чат.
Для настройки черги в Контакт-центрі в будь-якому каналі відкритих ліній oберіть потрібну лінію та натисніть кнопку Налаштувати:
У вкладці Черга можна визначити співробітників, які будуть отримувати повідомлення з відкритих ліній. Як і у випадку з телефонією можна налаштувати принцип розподілу.
CRM-форми
CRM-форма - це форма, яку ви створюєте всередині Бітрікс24 та розміщуєте на будь-якому сайті. Дані з цього форми будуть автоматично надходити в CRM.
Для призначення відповідального перейдіть в розділ CRM - CRM-форми, оберіть потрібну форму та натисніть кнопку Редагувати:
Прокрутіть сторінку, внизу розташований пункт Відповідальний. Укажіть одного або декількох співробітників, які будуть призначені відповідальними за дані з цієї форми.
Електронна пошта
Електронна пошта - як і раніше один з основних каналів офіційного спілкування. Підключіть аоштову скриньку до CRM, і будь-який вхідний лист буде перетворений в лід.
Щоб налаштувати чергу розподілу нових лідів перейдіть в розділ Пошта - Налаштування скриньки
У пункті Черга розподілу лідів додайте співробітників, які будуть працювати з новими лідами.
Інший спосіб
Ліди можуть надходити в систему і іншими способами - наприклад, вручну або через зовнішні застосунки.
В цьому випадку доступна реалізація власного сценарію обробки за допомогою бізнес-процесів. Конкретна реалізація залежить від ситуації, для початку ознайомтеся з навчальними статтями и детальним курсом по створенню бізнес-процесів.
Незалежно від способу отримання лідів легко організувати гнучку систему обробки та призначення відповідальних :)
Рекомендую також прочитати: