top_ua
Вхід

Підтримка24

Як розподіляти відповідальних за ліди?

Рейтинг:

У Бітрікс24 є багато способів отримати ліди - телефонія, відкриті лінії, CRM-форми, пошта.

Однак важливо не тільки отримати лід, але і призначити потрібного відповідального або навіть створити чергу співробітників для обробки.

Розглянемо процес розподілу відповідальних для кожного випадку.

Телефонія

Телефонія - відмінний спосіб отримання нових клієнтів. Після налаштування будь-який вхідний дзвінок буде занесений в CRM як новий лід.

Для налаштування черги перейдіть в розділ Телефонія, натисніть на кнопку Налаштування номерів і оберіть спосіб підключення телефонії:

Відкриється сторінка налаштувань номера,нас цікавить вкладка Маршрутизація вхідних дзвінків і опція Направити вхідний дзвінок на групу - Налаштування групи:

За допомогою цього налаштування можна відредагувати або створити нову групу користувачів телефонії, яка буде отримувати вхідні дзвінки:

Ви можете вказати одного або декількох відповідальних, а також налаштувати принцип розподілу - рівномірно, строго по черзі або одночасно всім.

Детальніше про групи користувачів телефонії читайте в однойменній статті.

Відкриті лінії

Відкриті лінії - інструмент для збору всіх повідомлень клієнтів з соцмереж та месенджерів в один чат.

Для настройки черги в Контакт-центрі в будь-якому каналі відкритих ліній oберіть потрібну лінію та натисніть кнопку Налаштувати:

У вкладці Черга можна визначити співробітників, які будуть отримувати повідомлення з відкритих ліній. Як і у випадку з телефонією можна налаштувати принцип розподілу.

Детальніше про налаштування черги у відкритих лініях читайте в однойменній статті.

CRM-форми

CRM-форма - це форма, яку ви створюєте всередині Бітрікс24 та розміщуєте на будь-якому сайті. Дані з цього форми будуть автоматично надходити в CRM.

Для призначення відповідального перейдіть в розділ CRM - CRM-форми, оберіть потрібну форму та натисніть кнопку Редагувати:


Прокрутіть сторінку, внизу розташований пункт Відповідальний. Укажіть одного або декількох співробітників, які будуть призначені відповідальними за дані з цієї форми.

Електронна пошта

Електронна пошта - як і раніше один з основних каналів офіційного спілкування. Підключіть аоштову скриньку до CRM, і будь-який вхідний лист буде перетворений в лід.

Щоб налаштувати чергу розподілу нових лідів перейдіть в розділ Пошта - Налаштування скриньки

Детальніше про підключення та налаштування поштової скриньки читайте у статті Як підключити поштову скриньку?

У пункті Черга розподілу лідів додайте співробітників, які будуть працювати з новими лідами.

Інший спосіб

Ліди можуть надходити в систему і іншими способами - наприклад, вручну або через зовнішні застосунки.

В цьому випадку доступна реалізація власного сценарію обробки за допомогою бізнес-процесів. Конкретна реалізація залежить від ситуації, для початку ознайомтеся з навчальними статтями и детальним курсом по створенню бізнес-процесів.


Незалежно від способу отримання лідів легко організувати гнучку систему обробки та призначення відповідальних :)


Рекомендую також прочитати:


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло