top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як розподіляти відповідальних за ліди в CRM

Рейтинг:

У Бітрікс24 є багато способів отримати ліди - телефонія, відкриті лінії, CRM-форми або email-трекер.

Однак важливо не тільки отримати лід, але і призначити потрібного відповідального або навіть створити чергу співробітників для обробки.

Розглянемо процес розподілу відповідальних для кожного випадку.

Телефонія

Телефонія - відмінний спосіб отримання нових клієнтів. Після налаштування будь-який вхідний дзвінок буде занесений в CRM як новий лід.

Для налаштування черги перейдіть в розділ Телефонія - Підключення, оберіть спосіб підключення телефонії та натисніть кнопку Налаштувати номер:

Відкриється сторінка налаштувань номера, нас цікавить пункт Направити вхідний дзвінок на групу - Налаштування групи 

26-02-2018 18-48-54.jpg

За допомогою цього налаштування ми створюємо групу користувачів, яка буде отримувати вхідні дзвінки.

Ви можете зазначити одного або декількох відповідальних, а також налаштувати принцип розподілу - порівну або строго по черги.

Відкриті лінії

Відкриті лінії - інструмент для збору всіх повідомлень клієнтів з соцмереж та месенджерів в один чат.

Для налаштування черги перейдіть в розділ Відкриті лінії - Список, оберіть потрібну відкриту лінію та натисніть кнопку Редагувати:

У пункті 2. Черга ви можете визначити співробітників, які будуть отримувати повідомлення з відкритих ліній. Як і у випадку з телефонією можна налаштувати принцип розподілу.

CRM-форми

CRM-форма - це форма, яку ви створюєте всередині Бітрікс24 та розміщуєте на будь-якому сайті. Дані з цього форми будуть автоматично надходити в CRM.

Для призначення відповідального перейдіть в розділ CRM - CRM-форми, оберіть потрібну форму та натисніть кнопку Редагувати:

Прокрутіть сторінку, внизу розташований пункт Відповідальний. Вкажіть одного або декількох співробітників, які будуть призначені відповідальними за дані з цього форми.

Електронна пошта

Електронна пошта - як і раніше один з основних каналів офіційного спілкування. Підключіть ваш поштовий ящик до CRM, та будь-який вхідний лист буде перетворено в лід.

Щоб налаштувати чергу розподілу нових лидов перейдіть в розділ CRM - Налаштування - Робота з поштою - Email-трекер

У пункті Черга розподілу лідів додайте співробітників, які будуть призначені відповідальними за нові ліди.

Інший спосіб

Ліди можуть надходити в систему і іншими способами - наприклад, вручну або через зовнішні застосунки.

В цьому випадку ви можете реалізувати свій власний сценарій обробки за допомогою бізнес-процесів. Конкретна реалізація залежить від ситуації, для початку ознайомтеся з докладним курсом по створенню бізнес-процесів.


Незалежно від способу отримання лидов ви можете організувати гнучку систему обробки і призначення відповідальних :)


Рекомендую також прочитати:


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери