top_ua
Вхід

Підтримка24

Напрямки угод

Рейтинг:

Часто в рамках однієї компанії існує декілька напрямків бізнесу. Наприклад, фірма може організовувати та проводити фотозйомки й фотосесії для песиків, а також продавати різні аксесуари та іграшки для них:) 

Бітрікс24 дозволяє створити декілька напрямків для угод, у кожного з яких будуть свої етапи, набори полів, права доступу та воронки продажів.

Як це працює?

Важливо! На тарифах Проєкт і Завдання+ доступний тільки один напрямок. На тарифі CRM+ і Команда - 10 напрямків. На тарифі Компанія кількість напрямків не обмежена.

Створити новий напрямок ви можете oбравши Воронки і тунелі продажів.

І натиснувши - Додати воронку продажів.

Як працюють тунелі продажів ви можете прочитати в окремій статті.

Так само додати новий напрямок можна в розділі CRM - З чого почати - Напрямки угод:

Додавати напрямки можуть адміністратори порталу або користувачі, яким дозволено змінювати налаштування.

За замовчуванням є один стандартний напрямок, ви можете задати йому будь-яку назву.

Натиснувши на Напрямок угод ви потрапите на сторінку редагування. Тут можна змінити назви, визначити стадії або видалити непотрібні напрямки.

Виберіть пункт Редагувати стадії для налаштування етапів угод.

Ви можете створити будь-яку кількість стадій, задати їх назви та колір.

Стадії угод також можна налаштувати в розділі CRM - Налаштування - Довідники.

Детальніше про налаштування довідників читайте в окремій статті.

Для кожного напряму можна налаштувати картку угоди - залишити тільки необхідні поля та зручно їх розмістити.

Детальніше про роботу з карткою читайте в окремій статті.

Як створити угоду у потрібному напрямку?

За замовчуванням, у розділі CRM - Угоди представлені угоди всіх напрямків. Якщо обрати напрямок з меню, що випадає - список відфільтруєтся.

Для створення угоди можна скористатися кнопкою Додати угоду або кнопкою швидкого додавання.

Якщо угода створюється із загального списку - вам буде запропоновано Обрати напрямок для нової угоди. Якщо ж ви створюєте угоду з якогось напрямку - він буде присвоєний автоматично.

Права доступу до напрямків

Для кожного напряму існують окремі права доступу у розділі CRM - Налаштування - Права.


Ви можете визначити право на видалення, створення, читання, редагування та експорт/імпорт елементів.

Детальніше про налаштування прав доступу можна почитати у статті.

Воронки

Якщо у вас використовується декілька напрямків угод - ви можете сформувати воронку по кожному з них.

Для цього перейдіть у розділ CRM - Угоди - Звіти.

За замовчуванням, ви побачите стандартну воронку. Воронку можна вивести для будь-якого напрямку - для цього натисніть шестірню та оберіть Налаштувати.

Також на сторінці звітів можна створити та показати відразу декілька воронок. Натисніть кнопку Додати звіт та оберіть блок Воронка.


Реалізуйте різні види послуг та полегшите собі роботу за допомогою напрямків угод :)


Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло