top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Підключення SIP АТС c допомогою REST-застосунків

Рейтинг:

Окрім підключення SIP-ATC через SIP-коннектор Бітрікс24 є ще й сторонні застосунки інтеграції з різними сервісами телефонії c допомогою REST API.

Відмінності підключення через SIP-коннектор та через REST-застосунки:

  • SIP-коннектор Бітрікс24:

    Доступ до всієї телефонії Бітрікс24 та функцій CRM. Усі вхідні телефонні дзвінки будуть безкоштовними, та ви будете платити за вихідні дзвінки по вашим поточним розцінками вашого поточного постачальника послуг телефонії. Дана опція доступна в усьому світі. Оплачується щомісячно окремо від балансу телефонії. При використанні SIP-коннектора Бітрікс24 можна записувати дзвінки, на відміну від REST-застосунків.

  • REST-застосунки:

    Маршрутизація дзвінків та голосовий трафік повністю залишається на боці вашої АТС і не передається на Бітрікс24. У порівнянні з SIP-коннектором це дозволяє зменшити час з'єднання та поліпшити якість зв'язку.

    Для REST-застосунків недоступні можливості:

    • інфодзвінок CRM-Маркетинга;
    • розмова прямо в браузері/десктопі/мобільному застосунку - необхідно використовувати окремий застосунок-софтфон або телефон;

    В REST API доступно, але можливості залежать від провайдера або розробника застосунку:

    • запис дзвінка;
    • підтримка зворотнього дзвінка;
    • оцінка дзвінка;
    • зв'язок номера, на який надійшов дзвінок, з джерелом ліда в CRM.

Як підключити?

Для підключення SIP АТС за допомогою REST-додатків, потрібно перейти в розділ Телефонія> Підключення> Підключити свою АТС та обрати Безкоштовне підключення своєї АТС по Rest API:

18-02-2018 23-34-11.jpg

Обрати потрібного постачальника застосунку телефонії та натиснути кнопку Встановити, далі слідувати інструкціям постачальника цього застосунку.

Інструкції по встановленню знаходяться в розділі Установка кожного застосунку.

Співробітники сервісу Бітрікс24 не здійснюють налаштування та технічну підтримку застосунків сторонніх компаній. З питань установки, роботи та оплат звертайтеся безпосередньо до розробника застосунку - для цього в картці кожної програми є розділ Підтримка.


Як інтегрувати свою телефонію в Бітрікс24?

Якщо ви розробник та хочете інтегрувати свою телефонію в Бітрікс24, використовуючи REST API, то всю необхідну інформацію ви можете знайти на сторінці Як просто інтегрувати свою телефонію?. Там наведено приклади інтеграції та посилання на документацію REST API Бітрікс24.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери