Підтримка24

Роботи

Роботи – це інструменти для автоматизації процесу роботи. Вони можуть виконувати різні дії: надсилати SMS клієнтам або листи співробітникам, створювати документи або завдання.

Щоб відкрити сторінку з роботами, натисніть кнопку Роботи в канбані або списку елементів CRM.

Роботи є в лідах, угодах, пропозиціях, рахунках та смарт-процесах, але не на всіх тарифах. Детальна інформація знаходиться на сторінці порівняння тарифів.

Як влаштовані роботи

Усі елементи, у яких можна використовувати роботів, мають стадії. Робот запускається, коли елемент CRM переходить на стадію з роботом.

У цьому прикладі робот спрацює, коли угода перейде на третю стадію.

Кожен робот виконує лише один тип дій: змінює відповідального, створює документ і таке інше. При цьому на одну стадію можна додати кілька роботів, які спрацьовуватимуть одночасно або в певній послідовності.

В угодах роботи налаштовуються окремо кожного напряму.

У картці елемента ви можете перевірити, чи спрацював робот чи ні. Для цього відкрийте вкладку Роботи.

У слайдері статус робота відображається кольором тла та іконкою. Можливі варіанти:

  • Зелений фон та галочка – робот запустився і виконав дію.
  • Зелений фон та червона іконка – робот запустився, але не виконав дію. У підказці відображається причина, чому робот не спрацював.
  • Білий фон та іконка у вигляді кола – робот ще не запустився. Наприклад, він повинен спрацювати після попереднього або в роботі зазначена пауза.
  • Білий фон без іконок – робот не запустився. Наприклад, не було виконано умову.
Докладніше про умови читайте у статті Як працюють умови у роботах.

Дії з роботами

Роботів можна створити, скопіювати, перемістити, змінити та видалити. Для цих дій потрібні права на зміну роботів.

Докладніше читайте у статті Права доступу в CRM.

Щоб створити робота, натисніть на плюс на потрібній стадії.

Щоб змінити, скопіювати або видалити роботи, натисніть відповідну іконку. Роботи мають два варіанти копіювання:

  • Копіювання одного робота. І тут створюється копія робота, яку мушкою можна перетягнути будь-яку стадію. Для цього сценарію натисніть Копіювати на картці робота.
  • Групове копіювання та перенесення роботів. Цим способом можна копіювати та переносити між стадіями, напрямками угод та елементами CRM.
Докладніше читайте у статті Як копіювати та переносити роботів між стадіями, напрямками та елементами CRM.

Умови у роботах

Більшість роботів мають параметри, які дозволяють налаштувати час і умови запуску, а також черговість спрацьовування роботів.

Докладніше про умови читайте у статті Як працюють умови у роботах.

Які бувають роботи

Роботів можна розділити на кілька категорій:

  • Тригери – це роботи, які переміщують елемент на стадію, де перебувають самі.

    Детальніше читайте у статті Тригери.
  • Для співробітника – виконують будь-яку дію всередині CRM або зі співробітниками: змінюють документи, надсилають повідомлення співробітникам, ставлять завдання.

    Детальніше читайте у статті Роботи для співробітника.
  • Для зв'язку з клієнтом – комунікують із клієнтом: надсилають SMS, повідомлення у відкриту лінію або здійснюють дзвінок.

    Докладніше читайте у статті Роботи для зв'язку з клієнтом.
  • Реклама – робот додає дані клієнта в аудиторію. Попередньо необхідно створити рекламну компанію та аудиторію у вибраному сервісі.

  • Свої роботи – це вебхуки та застосунки з Маркета, які додають роботів від сторонніх розробників. Докладніше читайте у статті Готові сценарії вебхуків для розробників.

F.A.Q.

У цьому розділі ми зібрали відповіді на найпопулярніші запитання щодо роботи.

Чому у мене немає роботів?

Функція Роботи та тригери доступна не на всіх тарифах Бітрікс24. Дізнатись докладніше ви можете на сторінці тарифів.

Чи може робот запуститися, коли відбулася яка-небудь подія в картці? Наприклад, створено завдання або заповнено поле.

Ні. Робот не відслідковує події в картці, тільки зміни стадії.

Я створив робота на стадії, де вже були угоди. Але в цих угодах він не спрацював, чому?

Якщо угода була преміщена на стадію раніше, ніж був створений робот, то він не спрацює.

Я перемістив угоду на наступну стадію, але на минулій ще не всі роботи спрацювали. Що станеться?

Роботи перестають виконуватися, як тільки угода переходить на іншу стадію.

Роботи налаштовуються відразу для всього Бітрікс24 або кожного співробітника окремо?

Роботи налаштовуються відразу для всього Бітрікс24. Ви можете створити роботів для лідів і кожного напрямку угод.

Хто може налаштовувати роботів?

Співробітник з правами на зміну роботів. Детальніше про права на роботів можна прочитати в статті Роботи.

Чи можу я розмістити кілька роботів на одній стадії?

Так, звичайно. Так само можна вказувати в роботах умови, при виконанні яких вони будуть запускатися.

Чи можна відкласти запуск робота на певний час?

Так можна. Мінімальний час паузи – десять хвилин.

У яких випадках роботи не запустяться?

Роботи не запустяться для угод, які були створені:

  • за допомогою імпорту .csv файлу; 
  • на підставі замовлень з інтернет-магазину; 
  • іншим роботом або бізнес-процесом.
Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження