top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Роботи

Рейтинг:

Робота з клієнтами та продажами складається з безлічі рутинних операцій - планування зустрічей, робота з поштою та дзвінками, постановка завдань та контроль їх виконання.

Довірте повторювані завдання, системі та налаштуйте спеціальних роботів.

Наприклад, ви отримаєте лист від клієнта, а система відразу створить завдання, запланує зустріч та поставить нагадування. А ви в цей час можете випити чашечку кави :)

Як це працює?

Що ж таке "робот"? Це заздалегідь спланований алгоритм обробки лідів та угод, який запускається коли елемент перейшов в потрібний статус.

Наприклад, робот може поставити завдання при надходженні нового ліда, запланувати зустріч, відправити лист або навіть повідомити начальству про затримку в роботі з клієнтом.

Ви можете налаштувати поведінку роботів прямо в картці ліда або угоди. Ці налаштування збережуться для всіх елементів.

Налаштування також можна зробити на сторінці CRM - Налаштування - Роботи і бізнес-процеси.

За замовчуванням в системі є декілька стандартних роботів, які виконують прості дії - відправляють повідомлення співробітникам та керівнику.

Вже виконані процеси будуть відзначені зеленої галочкою, так що ви легко визначите поточний стан справ.

Налаштування роботів

Для редагування натисніть кнопку Налаштувати роботів

У режимі редагування ви можете перетягнути або змінити існуючі правила, а також створити нового робота.

Кожна дія прив'язана до конкретного статусу - тому для створення нового робота оберіть необхідну колонку та натисніть кнопку Додати.

Для реалізації складних та специфічних алгоритмів ви можете перейти в режим дизайнера бізнес-процесів.

Ця опція доступна на тарифах Команда, Компанія та CRM +.

Для кожного робота можна налаштувати час виконання:

  • Відразу: виконати дію відразу
  • Через X: виконати дію із вказаною затримкою - через 5 хвилин, годин, днів і т.д.
  • За X: виконати дію, наприклад, за 2 дні до дати народження клієнта. Або відправити нагадування за 1 день до дати оплати рахунку.
  • Точний час: виконати дію в конкретний час.

Виберіть опцію Тільки робочий час - та робот не буде враховувати неробочі години, свята та вихідні дні.

Галочка Локальний час дозволяє враховувати часовий пояс поточного співробітника при розрахунку часу виконання.

Як налаштувати робочий час, свята та вихідні - читайте в статті Налаштування порталу.

Також ви можете побудувати цілий алгоритм за допомогою опції Після попереднього робота. В цьому випадку система буде очікувати виконання попереднього робота.

За замовчуванням, робот буде виконаний для всіх елементів з цим статусом. Однак ви можете ввести додаткові умови - наприклад, створювати окрему задачу тільки для великої суми угоди.

Також для кожного робота доступні значення полів ліда або угоди (дивлячись для чого ви налаштовуєте робот). Наприклад, ви можете зробити темою створюваного завдання поле Назва ліда

При спрацьовуванні цього робота система візьме назву поточного ліда та додасть його в тему завдання.

Давайте розберемо які операції може виконувати робот.

Для співробітника

Роботи для співробітників докладно описані в окремій статті.

Для зв'язку з клієнтом

Роботи для зв'язку з клієнтом детально описані в окремій статті.

Реклама

Робот автоматично додасть дані клієнта в список аудиторії, для якої ви налаштували рекламу.

Робот тільки відправляє дані. Попередньо необхідно створити рекламну кампанію та аудиторію на стороні Facebook

Свої роботи

Webhook

Вебхуки - це спосіб взаємодії Бітрікс24 зі сторонніми сервісами. Детальніше про цю технологію можете почитати тут.

У цього робота всього один параметр - URL обробника.

З чого ж складається ця адреса і де її взяти? Перш за все потрібно створити вебхук у розділі Застосунки - Вебхуки і скопіювати приклад обробника.

https://jimmshop.bitrix24.ua/rest/1/31uhq2g855fk1foj/crm.lead.add?title=NewLead
  • jimmshop.bitrix24.ua - адреса вашого Бітрікс24;
  • /rest - вказівка на те, що ми працюємо з вебхуками;
  • /1 - ідентифікатор користувача, який створив вебхук;
  • /31uhq2g855fk1foj - секретний код;
  • /crm.lead.add - метод REST API, який потрібно викликати при спрацьовуванні робота. У даному випадку - метод для створення нового ліда.
    Всі доступні методи описані в REST-документації.
  • title=NewLead - параметри, необхідні для конкретного методу. У даному випадку - назва ліда. Параметри вказуються після знаку питання і розділяються символом&.
Детальніше читайте в статті Вікіпедії про GET-запити.

Застосунки24

Для додавання додаткових можливостей можна використовувати застосунки з каталогу Маркетплейс.

Це посилання приведе вас на сторінку встановлення застосунків.


Копіювання роботів

При необхідності ви можете скопіювати окремого робота - для цього перетягніть його картку з затиснутою клавішею Ctrl.

Права доступу до роботів

Ви можете налаштувати доступ співробітників до роботів. Для цього перейдіть на сторінку CRM - Налаштування - Права - Права доступу.

Зайдіть в потрібну роль та виберіть рівень доступу - Читання або Зміна.

Ви можете окремо налаштувати доступ до роботів в лідах та угодах.

Роботи в лідах доступні для всіх комерційних тарифів, а в угодах - для тарифів CRM+, Команда та Компанія.

Дізнайтесь більше на сторінці порівняння тарифів Бітрікс24.


Створіть гнучку логіку обробки лідів та угод за допомогою роботів - це прискорить виконання повсякденних операцій :)


Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло