top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Роботи

Рейтинг:

Робота з клієнтами та продажами складається з безлічі рутинних операцій - планування зустрічей, робота з поштою та дзвінками, постановка завдань та контроль їх виконання.

Довірте повторювані завдання, системі та налаштуйте спеціальних роботів.

Наприклад, ви отримаєте лист від клієнта, а система відразу створить завдання, запланує зустріч та поставить нагадування. А ви в цей час можете випити чашечку кави :)

Як це працює?

Що ж таке "робот"? Це заздалегідь спланований алгоритм обробки лідів та угод, який запускається коли елемент перейшов в потрібний статус.

Наприклад, робот може поставити завдання при надходженні нового ліда, запланувати зустріч, відправити лист або навіть повідомити начальству про затримку в роботі з клієнтом.

Ви можете налаштувати поведінку роботів прямо в картці ліда або угоди. Ці налаштування збережуться для всіх елементів.

Налаштування також можна зробити на сторінці CRM - Налаштування - Автоматизація.

За замовчуванням в системі є декілька стандартних роботів, які виконують прості дії - відправляють повідомлення співробітникам та керівнику.

Вже виконані процеси будуть відзначені зеленої галочкою, так що ви легко визначите поточний стан справ.

Налаштування роботів

Для редагування натисніть кнопку Налаштувати роботів

У режимі редагування ви можете перетягнути або змінити існуючі правила, а також створити нового робота.

Кожна дія прив'язана до конкретного статусу - тому для створення нового робота оберіть необхідну колонку та натисніть кнопку Додати.

Для реалізації складних та специфічних алгоритмів ви можете перейти в режим дизайнера бізнес-процесів.

Ця опція доступна на тарифах Команда, Компанія та CRM +.

Для кожного робота можна налаштувати час виконання:

  • Відразу: виконати дію відразу
  • Через X: виконати дію із вказаною затримкою - через 5 хвилин, годин, днів і т.д.
  • За X: виконати дію, наприклад, за 2 дні до дати народження клієнта. Або відправити нагадування за 1 день до дати оплати рахунку.
  • Точний час: виконати дію в конкретний час.

Виберіть опцію Тільки робочий час - та робот не буде враховувати неробочі години, свята та вихідні дні.

Галочка Локальний час дозволяє враховувати часовий пояс поточного співробітника при розрахунку часу виконання.

Як налаштувати робочий час, свята та вихідні - читайте в статті Налаштування порталу

Також ви можете побудувати цілий алгоритм за допомогою опції Після попереднього робота. В цьому випадку система буде очікувати виконання попереднього робота.

За замовчуванням, робот буде виконаний для всіх елементів з цим статусом. Однак ви можете ввести додаткові умови - наприклад, створювати окрему задачу тільки для великої суми угоди.

Також для кожного робота доступні значення полів ліда або угоди (дивлячись для чого ви налаштовуєте робот). Наприклад, ви можете зробити темою створюваного завдання поле Назва ліда

При спрацьовуванні цього робота система візьме назву поточного ліда та додасть його в тему завдання.

Давайте розберемо які операції може виконувати робот.

Для співробітника

Додати в список виключень

Робот додасть дані ліда або угоди в список виключень.

Листи та дзвінки від цього клієнта більше не потраплятимуть в CRM.

Детальну інформацію читайте в статті Список виключень

Доручення

Найпростіша дія - робот дасть доручення відповідальному за лід або угоду (відповідального можна змінити).

Для доручення можна вказати тему, опис, поставити прапор важливості та автоматичного завершення при зміні статусу.

Завдання

Ви можете поставити повноцінне завдання для співробітника.

Вкажіть назву і опис завдання, виконавця і крайній термін.

Натисніть кнопку Додатково, щоб налаштувати завдання більш детально.

Ці поля збігаються з налаштуваннями при звичайному створенні завдання.

Запланувати зустріч/дзвінок

Робот запланує зустріч або дзвінок з клієнтом, внесе подію в список справ та відзначить в календарі відповідального.

Справа може бути призначена сьогодні завтра, через два або три дні. Також можна вказати тему та опис.

В якості місця проведення для зустрічі ви можете використовувати, наприклад, значення поля Адреса.

Зміна документа

Робот змінить вибране поле ліда або угоди. Наприклад, можна при переході ліда в успішну стадію додавати до його назви "Успішно сконвертовані".


30-01-2018 12-33-02.jpg

Контроль

Робот надішле зазначеним людям (за замовчуванням - це керівник відповідального менеджера) повідомлення.

Наприклад, повідомлення про те, що обробка ліда або угоди не ведеться вже деякий час.

копіювати угоду

Створити копію поточної угоди з вибором напрямку і відповідального.

Наприклад, ви можете дублювати угоди відразу в кілька напрямків.

Очікування

Для створення ланцюжків дій ви можете використовувати робота очікування. Вкажіть термін, який потрібно почекати та при необхідності додайте коментар.

Будь-яка активність клієнта завершить очікування. Приклад може бути таким - спочатку відправити лист, потім нічого не робити, поки клієнт не відповість на нього.

Відправити SMS

Робот надішле SMS-повідомлення обраним людям через одного з провайдерів (він повинен бути попередньо налаштований)

Приклад - відправити SMS відповідального при надходженні нової великої угоди.

Змінити відповідального

Робот змінить відповідального за лід або угоду.

Це може бути корисно, якщо ви хочете розділити обов'язки. Наприклад, один менеджер займається збором інформації, а інший - переговорами та укладенням угод.

Змінити статус

Робот пересуне лід або угоду у потрібний статус.

Приклад - відразу перевести у статус "Угода укладена" при імовірності 100%

Створити Контакт до Ліда

Робот створить контакт і прив'яже його до ліда. Лід при цьому стане повторним.

Цей робот не конвертує лід, а тільки створює контакт.

Створити на підставі

Робот може провести конвертацію ліда або угоди. Тобто створити на підставі ліда угоду, контакт або компанію. А на підставі угоди - рахунок або пропозицію.

Приклад - на початковому етапі обробки відразу створити на підставі ліда контакт, а вже після уточнення інформації - угоду.

Створити повторний Лід

Цей робот доступний тільки для угод.

Робот створить повторний лід на підставі угоди. Таким чином, ви запустите новий процес продажу для існуючого клієнта.

Ви можете вказати відповідального для повторного ліда.

Приклад: для кожного успішно закритого ліда створити повторний лід і пропонувати клієнту знижку на наступну покупку.

Як працювати з повторними продажами читайте у статті Повторні ліди

Повідомлення в Живу стрічку

Робот створить повідомлення в Живий стрічці з вказаною темою, описом та одержувачами.

Це може бути корисно для подальшого обговорення робочого процесу з колегами.

Повідомлення

Робот надішле повідомлення зазначеним співробітникам.

Приклад - при надходженні будь-якої угоди відправляти повідомлення з можливою сумою, назвою та коментарем до угоди відповідальному

Видалення документа

Робот видалить поточний лід або угоду.

Наприклад, ви можете не зберігати неякісні Ліди, а видаляти їх при переході в цей статус.

Для зв'язку з клієнтом

Інформаційний дзвінок

Робот зробить інформаційний дзвінок клієнту та скаже зазначений текст.

Приклад - після укладення угоди подзвонити клієнтові та повідомити подальші інструкції по оплаті рахунку.

В один момент часу можуть виконуватися тільки 5 дзвінків. Інші дзвінки будуть здійснені після завершення поточних викликів в порядку черги.

Відправити SMS

Робот надішле на номер клієнта SMS з заданим текстом через одного з провайдерів.

Провайдер повинен бути попередньо налаштований. Налаштування докладно описані в статті twilio а також застосунки маркетплейс.

Відправити лист

Робот відправити на електронну адресу клієнта лист із заданим текстом та вкладеннями.

Приклад - при укладанні угоди відправляти клієнту лист з прикріпленим шаблоном договора.

Повідомлення в відкриту лінію

Робот надішле клієнту повідомлення із заданим текстом в той месенджер або соціальну мережу, з якої він з вами зв'язався.

За допомогою цього робота ви можете повідомити клієнта уФейсбуці про вашій торговій пропозиції або необхідність сплатити рахунок.

Реклама

Робот автоматично додасть дані клієнта в список аудиторії, для якої ви налаштували рекламу.

Робот тільки відправляє дані. Попередньо необхідно створити рекламну кампанію та аудиторію на стороні Facebook

Свої роботи

Webhook

Вебхукі - це спосіб взаємодії Бітрікс24 зі сторонніми сервісами. Детальніше про цю технологію можете почитати тут.

Для створення цього робота вам потрібно ввести адресу обробника та параметри, які потрібно передати.

Застосунки24

Для додавання додаткових можливостей можна використовувати застосунки з каталогу Маркетплейс.

Це посилання приведе вас на сторінку встановлення застосунків.


Права доступу до роботів

Ви можете налаштувати доступ співробітників до роботів. Для цього перейдіть на сторінку CRM - Налаштування - Права - Права доступу.

Зайдіть в потрібну роль та виберіть рівень доступу - Читання або Зміна.

Ви можете окремо налаштувати доступ до роботів в лідах та угодах.

Роботи в лідах доступні для всіх комерційних тарифів, а в угодах - для тарифів CRM+, Команда та Компанія.

Дізнайтесь більше на сторінці порівняння тарифів Бітрікс24.


Створіть гнучку логіку обробки лідів та угод за допомогою роботів - це прискорить виконання повсякденних операцій :)


Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери