top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Тригери

Рейтинг:

У Бітрікс24 ліди та угоди поступово рухаються за певними статусам - від створення до успішного завершення.

Але що якщо потрібна нелінійна логіка? Наприклад, при деяких діях користувача пропускати етапи або зовсім закривати документ.

Для таких ситуацій ви можете задати спеціальні тригери.

Як це працює?

"Тригер" - це конкретна дія користувача, наприклад, дзвінок або відвідування сайту. Як тільки ця дія спрацює - документ перейде в потрібний нам статус.

Наприклад, якщо користувач заповнив форму на сайті - у нас є вся необхідна інформація, та ми можемо відразу пересунути лід в статус Якісний лід.

Ви можете налаштувати тригери прямо в картці ліда або угоди. Ці налаштування збережуться для всіх подібних елементів.

 Налаштування також можна зробити на сторінці CRM - Налаштування - Роботи і бізнес-процеси.

Щоб додати тригер, натисніть кнопку Налаштувати роботів.

Потім оберіть статус, в який потрібно буде перевести документ, та натисніть кнопку Додати.

Наприклад, додамо тригер на вхідний лист.

При бажанні, можна вказати додаткову умову для тригера і його назву.

За замовчуванням, тригери можуть пересувати лід або угоду тільки на одну з наступних стадій. Цю поведінку можна змінити за допомогою опції Дозволити переходити на попередній статус.

Типи тригерів

Які ж дії клієнтів ви можете відстежити?

  • Вхідний лист – все просто: спрацює, якщо клієнт надіслав повідомлення на електронну пошту
  • Лист відправлений - будь-який вихідний лист за поточним лідом або угодою
  • Лист прочитаний – одержувач прочитав лист, відправлений з картки CRM або роботом «Надіслати лист клієнту»
  • Перехід по посиланню з листа – одержувач відвідав посилання у листі. Посилання вказується при створенні тригера
  • Вхідний дзвінок – вхідний дзвінок для будь-якого способу підключення телефонії
  • Заповнення CRM-форми – можна відстежити, коли клієнт заповнив і відправив CRM-форму, розташовану на вашому сайті
  • Зворотний дзвінок - можна відстежити, коли клієнт заповнив обрану форму зворотного дзвінка.
  • Webhook - використання вебхука, для цього тригера необхідно вказати URL
  • Повернення відвідувача на сайт – якщо клієнт надходить у систему через CRM-форму або зворотний дзвінок на вашому сайті, то система зможе відстежити коли цей відвідувач знову зайде на сайт
  • Вхідне повідомлення у Відкриту лінію – повідомлення у відкриту лінію з будь-якого підключеного каналу
  • Перше повідомлення від клієнта в чат - перше повідомлення в обрану відкриту лінію з будь-якого підключеного джерела
  • Кожне повідомлення від клієнта в чат - будь-яке повідомлення в обрану відкриту лінію
  • Заброньований ресурс - тригер спрацює, якщо буде заброньовано будь-який ресурс з ліда або угоди
  • Тригери застосунків – ви не обмежені стандартним набором тригерів, рішення з каталогу Застосунки24 можуть створювати додаткові події

Створіть гнучку логіку обробки лідів та угод за допомогою тригерів у Бітрікс24 :)


Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло