Підтримка24

Тригери

Тригери – це інструмент автоматизації CRM. Вони можуть відслідковувати дії з боку клієнтів та деякі зміни в CRM: oплати замовлень, заповнення CRM-форм або здійснення дзвінків. Вашим співробітникам більше не треба заходити в кожну угоду та перевіряти, чи прочитав клієнт ваш лист або оплатив рахунок. Тригери побачать зміни та автоматично поміняють стадію елемента.

Тригери є в лідах, угодах, пропозиціях, рахунках i смарт-процесах, але не на всіх тарифах. Детальну інформацію дивіться на сторінці порівняння тарифів.

Тригер вміє робити тільки одну дію – переміщати елемент на стадію, де він сам перебуває. А назва тригера означає умову, за якої він спрацює.

Наприклад, у вас на другій стадії угод є тригер Змінено відповідального. Щойно у картці елемента зміниться відповідальний співробітник, тригер перемістить угоду другу стадію.

У всіх тригерах є опція Дозволити переходити на попередній статус. Якщо ви її активуєте, тригер зможе переміщати елемент на попередні стадії, наприклад, з третьої на другу.

Як створювати та видаляти тригери

Перейдіть до канбана або списку елементів, для яких хочете налаштувати тригери. Натисніть кнопку Роботи.

Натисніть на плюсик на потрібній стадії або кнопку Створити, а потім oберіть Тригер.

Щоб видалити тригер, натисніть на хрестик.

Також тригери можна копіювати та переміщати на інші стадії. Для копіювання натисніть відповідну кнопку, а для переміщення просто перетягніть його мишкою в потрібне місце.

Умовно тригери можна розділити на групи: зміни у CRM, комунікації з клієнтом та інші.

Зміни у CRM

Змінено відповідальний/змінено поля

Тригер спрацює, коли в картці елемента зміниться значення oбраного поля.

Заповнення CRM-форми/зворотний дзвінок

Тригер спрацює, коли клієнт заповнить CRM-форму, в налаштуваннях можете oбрати конкретну або відразу всі. У тригері Зворотний дзвінок доступні тільки форми зворотного дзвінка, а Заповнення CRM-форми все, включаючи форми зворотного дзвінка.

Оплата рахунку/оплата замовлення

Тригер спрацює, коли рахунок або замовлення змінить статус на Oплачений.

Ми не відстежуємо стан вашого банківського рахунку. Тригер спрацює саме від зміни статусу рахунку/замовлення, а не від надходження коштів від клієнта.

Генерація/перегляд документа

Тригер спрацює, коли в елементі буде створено документ за oбраним шаблоном або клієнт відкриє документ. У налаштуваннях тригера можна oбрати конкретний шаблон або всi.

Доставка завершена

Тригер спрацює, коли статус доставки зміниться на Завершено.

Заброньований ресурс

Тригер спрацює, коли у картці елемента буде заброньовано ресурс.

trigger13.jpg

Комунікації із клієнтом

Вхідний лист/лист надісланий або прочитаний, перехід за посиланням з листа.

Тригер спрацює, коли відбудеться одна з дій із листом. У тригері Перехід за посиланням з листа не забудьте вказати посилання, наприклад, на сайт або профіль компанії в соцмережі.

Вхідний/вихідний/пропущений дзвінок

Тригер спрацює, якщо ви говорили з клієнтом або не відповіли на його дзвінок. У налаштуваннях можна обрати певне підключення телефонії або всі.

Перше/кожне повідомлення від клієнта в чат

Тригер спрацює, коли клієнт напише повідомлення у чат відкритої лінії. Ви можете oбрати конкретну лінію або всi одразу.

Чат прийнято/контроль часу прийняття чату

Тригер спрацює, коли співробітник прийматиме чат відкритої лінії. У тригері Контроль часу прийняття чату чату можна oбрати додаткові умови.


Інші

Змінено статус завдання

Тригер спрацює, коли зміниться статус завдання, прив'язаного до елемента CRM. Oберіть потрібний статус у налаштуваннях тригера.

Тригери застосунків/Webhook

Тригер запуститься, коли спрацює Webhook або тригер із сторонніх застосунків.

Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження