top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Тригери

Рейтинг:

У Бітрікс24 ліди та угоди поступово рухаються за певними статусам - від створення до успішного завершення.

Але що якщо потрібна нелінійна логіка? Наприклад, при деяких діях користувача пропускати етапи або зовсім закривати документ.

Для таких ситуацій ви можете задати спеціальні тригери.

Як це працює?

"Тригер" - це конкретна дія користувача, наприклад, дзвінок або відвідування сайту. Як тільки ця дія спрацює - документ перейде в потрібний нам статус.

Наприклад, якщо користувач заповнив форму на сайті - у нас є вся необхідна інформація, та ми можемо відразу пересунути лід в статус Призначити відповідального

Ви можете налаштувати тригери прямо в картці ліда або угоди. Ці налаштування збережуться для всіх подібних елементів.

 Налаштування також можна зробити на сторінці CRM - Налаштування - Автоматизація

Щоб додати тригер, натисніть кнопку Налаштувати роботів

Потім оберіть статус, в який потрібно буде перевести документ, та натисніть кнопку Додати

Типи тригерів

Які ж дії клієнтів ви можете відстежити?

  • Вхідний лист – все просто: спрацює, якщо клієнт надіслав повідомлення на електронну пошту
  • Лист прочитано – одержувач прочитав лист, відправлений з картки CRM або роботом «Надіслати лист клієнту»
  • Перехід по посиланню з листа – одержувач відвідав посилання у листі. Посилання вказується при створенні тригера
  • Вхідний дзвінок – вхідний дзвінок для будь-якого способу підключення телефонії
  • Заповнення CRM-форми – ви можете відстежити, коли клієнт заповнив і відправив CRM-форму, розташовану на вашому сайті
  • Webhook - використання вебхука, для цього тригера необхідно вказати URL
  • Повернення відвідувача на сайт – якщо клієнт надходить у систему через CRM-форму або зворотний дзвінок на вашому сайті, то система зможе відстежити коли цей відвідувач знову зайде на сайт
  • Вхідне повідомлення у Відкриту лінію – повідомлення у відкриту лінію з будь-якого підключеного каналу
  • Тригери застосунків – ви не обмежені стандартним набором тригерів, рішення з каталогу Застосунки24 можуть створювати додаткові події

Створіть гнучку логіку обробки лідів та угод за допомогою тригерів у Бітрікс24 :)


Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери