top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Налаштування хмарної АТС

Рейтинг:

До Бітрікс24 можна, Окрім офісних, підключити ще і хмарні АТС (не більше 10). Під підключенням розуміється використання одного sip-логіна. Тобто, якщо в рамках підключення 4-х АТС є по 15 номерів на кожну АТС, але всі вони звертаються до одного sip-логіну, то такі підключення працюватимуть усі. Кожне підключення хмарної АТС не обмежується за кількістю вхідних ліній, тобто на це підключення можна направляти необмежену кількість дзвінків (але число дзвінків може бути обмежена вашим оператором хмарної АТС).

Підключення хмарної АТС є в двох випадках - Безкоштовне підключення своєї АТС по Rest API та Інтеграція з АТС через SIP-коннектор.

Відмінності підключення через SIP-коннектор та через REST-застосунки
  • SIP-коннектор Бітрікс24:

    Доступ до всієї телефонії Бітрікс24 та функцій CRM. Усі вхідні телефонні дзвінки будуть безкоштовними, і ви будете платити за вихідні дзвінки по вашим поточним розцінками вашого поточного постачальника послуг телефонії. Дана опція доступна в усьому світі. Оплачується щомісячно окремо від балансу телефонії. При використанні SIP-коннектора Бітрікс24 можна записувати дзвінки, на відміну від REST-застосунків.

  • REST-застосунки:

    Маршрутизація дзвінків та голосовий трафік повністю залишається на боці вашої АТС і не передається на Бітрікс24. У порівнянні з SIP-коннектором це дозволяє зменшити час з'єднання та поліпшити якість зв'язку. Але при використанні REST-застосунків для телефонії буде недоступна запис дзвінків в Бітрікс24, т.к дзвінки йдуть через оператора SIP-ATC. Тому про запис дзвінків уточнюйте у вашого провайдера SIP-АТС.

Оскільки налаштування підключення своєї АТС по Rest API не залежить від Бітрікс24, а повністю налаштовується в сторонньому застосунку, ми ці підключення не розглядатимемо - це детально розписано на сторінці завантаження цих застосунків в Маркетплейсе24.


Отже, Інтеграція з АТС через SIP-коннектор.

Для тестування функціоналу вам доступні безкоштовні хвилини для вихідних дзвінків. Число безкоштовних хвилин та термін активної ліцензії SIP-коннектора виводиться на сторінці Баланс та статистика в розділі Телефонія.

Якщо після тестування вас влаштувала робота сервісу, та ви збираєтеся використовувати АТС для вихідних дзвінків, необхідно оплатити ліцензію по кнопці Оплатити підключення модуля для вихідного зв'язку.

Зверніть увагу:

  1. Ліцензія на SIP-коннектор купується на весь Бітрікс24. Тобто, якщо ви будете підключати більше однієї SIP АТС до вашого Бітрікс24, то додатково купувати SIP-коннектор не потрібно.
  2. Ліцензія на SIP-коннектор купується окремо, тобто вона не прив'язана до рахунку телефонії Бітрікс24.

Якихось спеціальних технічних вимог до підключається АТС немає, крім підтримки SIP-протоколу. Ви завжди можете спробувати підключити будь-якого оператора. Якщо він працює за стандартами SIP, проблем з його роботою бути не повинно.

Для обробки дзвінків, крім налаштувань в Бітрікс24, необхідно буде виконати налаштування на мережевому екрані (firewall) вашої локальної мережі.


Налаштування в Бітрікс24

  1. Скористайтеся кнопкою Підключити хмарну АТС.

    Хмарна АТС1.png
    Хмарна АТС2.png
  2. Заповніть поля форми для підключення:

    Заполните поля формы для подключения

    • Назва підключення - довільна назва з'єднання. Необов'язкове поле.

      Виняток: Для SIPNET це поле - обов'язкове. У ньому має бути вказаний номер, прив'язаний до порталу. Цей номер повинен обов'язково бути в міжнародному 11-значному форматі: деякі національні оператори можуть надсилати номер в національному форматі.

    • Адреса сервера – це IP-адреса вашої АТС.
    • Логін та Пароль – дані для доступа до АТС.

    Для підключення деяких хмарних АТС виникне потреба у вказівках додаткових параметрів авторизації. Вони доступні за посиланням Додаткові поля: користувач для авторизації (вказуються дані з поля auth user в налаштуваннях хмарної АТС) та проксі-сервер (вказуються дані з поля sip outbound proxy в налаштуваннях хмарної АТС).

  3. Натисніть Підключити. Дані збережуться, система перейде до налаштувань маршрутизації.


Статуси підключення хмарної АТС

Підключення АТС відбувається не відразу, воно проходить декілька статусів:

  • в обробці: Йде процес підключення, через декілька хвилин ви зможете приймати дзвінки.
  • отримання даних: Йде процес отримання даних про поточний статус, будь ласка, зачекайте.
  • помилка: Під час підключення сталася помилка. В першу чергу, перевірте коректність вказаних вами параметрів підключення. Причину помилки можна побачити, якщо навести курсор миші на слово помилка. З'явиться виноска з інформацією. Вам необхідно передати цю інформацію своєму оператору АТС, щоб вирішити проблему.


Налаштування Firewall локальної мережі

За замовчуванням для SIP використовується порт 5060, а для медіа (RTP) 10000-20000 порти. Порт 5060 може бути як TCP, так та UDP - це залежить від існуючих налаштувань локальної мережі.

Зазвичай для SIP важливо, щоб вихідний трафік був дозволений (з АТС наприклад), а входять коннект працюватимуть автоматично. RTP зазвичай використовується як UDP (щоб при втраті пакетів дані продовжували передаватися).

Самі порти можна налаштовувати в властивостях АТС: який там вказано, такий потрібно відкривати та в firewall.


Увага! Налаштування АТС для коробкової версії Бітрікс24 повинна проводитися після налаштування модуля для роботи з хмарної телефонією Телефонія (voximplant).

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло