top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Обмеження на відправлення пошти

Рейтинг:

CRM-маркетинг - відмінний інструмент для контакту з клієнтом. Але при великій базі адрес відбувається відправка значної кількості електронної пошти.

Важливо пам'ятати, що в Бітрікс24 існує обмеження на кількість відправлених листів за місяць. Чим старше тариф - тим більше повідомлень вам доступно. Детальніше про тарифи ви можете дізнатися тут.

Причому це обмеження включає в себе будь-яку електронну пошту, відправлену з порталу - будь то запрошення користувачів, відновлення пароля або масові розсилки клієнтам.

При активному використанні CRM-маркетингу цей ліміт досить легко перевищити. В цьому випадку відправка навіть службових повідомлень буде припинена, що сильно вплине на ефективність роботи.

Щоб уникнути подібних ситуацій ми додали внутрішній "роздільник" - це той відсоток від загального числа листів, який може витратити на свої потреби CRM-маркетинг.

Завдяки цьому поділу ви ніколи не перевищите системне обмеження навіть при активному використанні розсилок.

Як це працює?

На сторінці CRM-маркетинг - Налаштування ви можете побачити шкалу поділу, а також оцінити поточну ситуацію та кількість відправлених листів.

За замовчуванням, обмеження становить 95%. Однак ви в будь-який момент можете його змінити та навіть встановити рівним 100%.

Розглянемо приклад. Припустимо, у вашого порталу ліміт на відправку 5000 повідомлень за місяць. В цьому випадку розсилка CRM-маркетингу за замовчуванням зможе відправити лише 4750 листів. Залишок буде якимось запасом для відправки будь-який інший електронної пошти.

Якщо ви близькі до вичерпання ліміту, то при створенні email-розсилки система видасть попередження.

Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло