top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Боротьба зі спамом

Рейтинг:

Масова відправка повідомлень - відмінний інструмент, проте це може привести до появи небажаних та навіть шкідливих розсилок.

Ніхто не любить отримувати непотрібні листи, і тому ми придумали цілу систему для боротьби зі спамом.

Як це працює?

У кожному повідомленні розсилки є можливість відписатися від отримання листів, а також поскаржитися на спам.

Існує спеціальний внутрішній рейтинг - він змінюється в залежності від отриманих скарг. Якщо є безліч претензій від одержувачів - ліміт буде мінімальним, а потім і зовсім станеться блокування.

Якщо листів відправлено багато, а скарг на спам не надходило - ваш ліміт на розсилки буде поступово збільшуватися.

Відповідально підходьте до формування розсилок, і ваші можливості по спілкуванню з клієнтами будуть тільки зростати.

Спочатку ви можете відправити 1000 листів в день. Щоб збільшити ліміт потрібно повністю вичерпати його за день.

Наприклад, ви створили розсилку на 1500 листів. Бітрікс24 розішле 1000 з них, а інші потраплять в чергу. На наступний день ліміт збільшиться і відправляться всі листи з черги.

Поточні обмеження можна подивитися на сторінці CRM-маркетинг - Налаштування.


Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери