top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Віджет на сайт

Рейтинг:

У будь-якій сфері бізнесу необхідний контакт з клієнтом та зручний спосіб отримання зворотного зв'язку.

З Бітрікс24 ви легко можете налагодити спілкування з потенційним покупцем, збільшити конверсію та підвищити продуктивність відділу продажів.

Додайте на своєму сайті спеціальний віджет - та клієнт отримає можливість написати вам в чат, замовити зворотний дзвінок або заповнити форму.

Як це працює?

Віджет - це "кнопка", при натисканні на яку відвідувач побачить список доступних інструментів.

Робота з віджетами ведеться на сторінці CRM - Віджет на сайт.

У списку ви можете побачити коротку інформацію про кожного віджеті - які канали зв'язку в нього входять, коли та ким він був створений та як він розташовується на сторінці.

Для використання віджету натисніть кнопку Код на сайт, скопіюйте текст та помістіть його в код вашого сайту перед закриваючим тегом body.

Як створити віджет?

За замовчуванням вам доступний стандартний віджет, однак ви можете створити свій та наповнити його потрібними інструментами.

Необов'язково використовувати всі три канали зв'язку - наприклад, віджет може містити тільки просту форму для контактних даних.

Для створення нового віджету натисніть кнопку Створити віджет

На формі створення вам потрібно обрати канали комунікації, розташування та зовнішній вигляд створюваного віджета.

Для кожного каналу зв'язку можна налаштувати час відображення.

Наприклад, зробіть онлайн-чат активним тільки в робочий час відділу продажів, а замовлення дзвінка - в будь-які дні крім свят.

Також ви можете обмежити сторінки сайту, на яких буде доступний той чи інший інструмент. За замовчуванням всі канали активні на всіх сторінках.



Відкрита лінія

Цей канал направляє повідомлення клієнтів з різних джерел (месенджери, соціальні мережі, Бітрікс24.Network) в єдиний чат менеджеру.

Менеджер відповідає на питання та клієнт отримує повідомлення Facebook, Instagram та т.д. - там, де він писав спочатку.

Оберіть одну з існуючих відкритих ліній або створіть нову.

Після вибору лінії ви побачите які джерела до неї підключені та зможете відзначити галочкою ті, які варто використовувати в віджеті.

Налаштування та створення відкритих ліній докладно описані у статті Відкриті лінії: загальні налаштування



CRM-форма

CRM-форми - гнучкий інструмент отримання зворотного зв'язку від клієнтів.

Оберіть потрібну форму зі списку або створіть нову.

Після вибору ви побачите список полів, які треба буде заповнити відвідувачу.

Почитайте більше про СRM-форми



Зворотний дзвінок

Після відвідування сайту у клієнта можуть залишитися питання, які він хоче обговорити вживу.

За допомогою форми зворотного дзвінка відвідувач залишає свої дані та менеджер моментально зможе відреагувати та зв'язатися з клієнтом.

Оберіть потрібну форму зі списку або створіть нову.

Форми зворотного дзвінка схожі з CRM-формами та налаштовуються аналогічно.

Єдина відмінність - вам потрібно буде обрати номер для дзвінка та ввести повідомлення, яке отримає менеджер при замовленні дзвінка.

Використання форми зворотного дзвінка можливе лише при підключеній Телефонії


Автоматичне привітання

Для привернення уваги відвідувачів до віджету ви можете використовувати автоматичне привітання.

Оберіть фото співробітника, вкажіть його ім'я та задайте текст з красивим вітанням.

При необхідності задайте затримку показу та виключення сторінок. Наприклад, можна показувати привітання тільки на головній сторінці та через 10 секунд після візиту.



Розташування та зовнішній вигляд

Віджет повинен залучати клієнта, але і не набридати своєю присутністю. Тому важливо грамотно налаштувати зовнішній вигляд та положення кнопки.

Оберіть колір фону та іконок згідно стилю вашого сайту, положення на екрані та час показу - відразу або з затримкою.

Іноді буває корисно відключити показ віджету на мобільних пристроях - за це відповідає відповідна галочка.

На комерційних тарифах ви можете прибрати підпис Заряджено Бітрікс24


Зберіть всі комунікації в одному місці та спілкуйтеся з клієнтами ще більше :)


Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло