top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Створення CRM-форми

Рейтинг:

Давайте розглянемо процес створення CRM-форми та розберемо її основні параметри.

Для створення нової форми натисніть кнопку Створити форму на сторінці CRM - CRM-форми.

Основні параметри

Насамперед введіть назву нової форми, її заголовок та опис.

Далі необхідно визначити поля, які буде заповнювати користувач.

Оберіть потрібні поля зі списку елементів CRM та простим натисканням додайте їх на форму. Поля можна переміщати та розміщувати в будь-якому порядку.

Також ви можете додати секцію, роздільник або розрив рядка.

Якщо ви додасте поля з різних елементів, наприклад угоди та контакту - система попередить вас про це та запропонує створити відсутні поля

Кожне поле можна налаштувати - змінити назву, підказку щодо заповнення та значенням за замовчуванням.

При необхідності поле можна зробити обов'язковим або додати перевірку - наприклад, на те, що користувач ввів коректну електронну адресу.

Потім задайте текст і кольори для кнопки відправки форми, а також визначте відповідальних за нові елементи.

Обробка форми буде розподілятися рівномірно між усіма відповідальними.

Додаткові параметри



Підпис

Поставте галочку, якщо слід прибрати з форми підпис заряджений Бітрікс24.

Ця можливість доступна тільки на платних тарифах.



Правила для полів

За допомогою правил ви можете створити просту логіку для вашої форми.

Наприклад, якщо користувач погодився додати свій паспорт - показуємо йому форму для завантаження сканованих зображень.



Створення документів

Тут ми визначаємо, який елемент CRM створювати при заповненні форми - лід, контакт, угоду або пропозицію.

При необхідності можна створювати рахунок, який клієнт зможе оплатити одразу після заповнення форми.



Значення за замовчуванням

У цьому блоці ви можете обрати поля документів та вказати їх значення за замовчуванням. Наприклад, можна задати довільне ім'я для створюваного справи або ліда.

Як значення можна використовувати спеціальні теги персоналізації - система автоматично замінить цей тег на потрібне значення.

Наприклад, замість %crm_form_name% буде підставляння назви CRM-форми.



Метрика

Якщо на вашому сайті використовується система веб-аналітики Google Analytics - додайте в цьому блоці потрібні ідентифікатори.

Також ви можете включити створення подій віртуальних сторінок для відображення в воронці Google.



Вид форми та CSS

Не варто забувати і про зовнішній вигляд створюваної форми.

Ви можете обрати оформлення, завантажити фонову картинку і при необхідності навіть використовувати власні CSS стилі.



Згода на обробку персональних даних

CRM-форма працює з даними користувачів, тому потрібно обов'язкова згода на обробку.

Створіть угоду або оберіть готову - після цього на формі з'явиться необхідний за законом пункт.



Повідомлення та захист від спаму

У цьому блоці ви можете налаштувати повідомлення, які побачить користувач після успішного або невдалого заповнення форми.

Також можна задати перенаправлення - наприклад, після заповнення форми направити користувача на головну сторінку сайту.

Ми хочемо отримувати тільки коректні дані, тому іноді корисно активувати захист від спаму.

В цьому випадку гостю перед відправкою форми доведеться підтвердити, що він людина :)



Посилання та коди

Форму можна використовувати не тільки на сайті, але та заповнювати за прямим посиланням. Посилання можна скопіювати у відповідному полі.

Є декілька варіантів показу форми на сайті - всередині сторінки, після натискання на кнопку / посилання або у спливаючому вікні.

Скопіюйте код для потрібного варіанту, розмістіть на сайті та починайте отримувати дані від користувачів :)


Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери