top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Приклад створення розсилки

Рейтинг:

Розглянемо роботу з CRM-маркетингом на прикладі створення email-розсилки. Відправимо всім клієнтам, які здійснювали у нас покупку, промо-код на знижку.

Створення шаблону для листа

Спочатку створимо новий шаблон для електронного листа. Перейдіть на сторінку CRM-маркетинг - Мої шаблони та натисніть кнопку "Створити шаблон".

Оберіть один із стандартних шаблонів для редагування (можна видалити його вміст та створити шаблон з нуля).

Значок перцю на шаблоні означає, що в ньому використовується вільна лексика - наприклад, розмовні вирази або афоризми.

Лист поділено на блоки, які ви можете редагувати простим кліком. Збоку розташована панель блоків, перетягуючи які можна наповнити своє повідомлення змістом.

Збережіть новий шаблон - тепер він буде доступний в загальному списку шаблонів при створенні розсилки.

Створення розсилки

На сторінці CRM-маркетинг - Старт оберіть пункт "Email-розсилка".

Зі списку шаблонів, виберіть створений шаблон.

Оберіть попередньо встановлений сегмент Клієнти з виграними угодами, задайте тему листа та натисніть кнопку "Зберегти".

У темі та тексті листа ви можете використовувати спеціальні параметри - ім'я та email.

Зробіть розсилку більш персональною - Бітрікс24 автоматично підставить ім'я або електронну адресу клієнта в потрібне місце.

Розсилка готова! Ви можете відразу почати виконання розсилки, запланувати дату або пізніше зробити відправку вручну.

У списку для кожної розсилки ви побачите її статус, а також посилання на статистику та список одержувачів.

Статистика

У цьому вікні ви можете ознайомитись з результатами проведеної розсилки - скільки листів було відправлено, скільки переглянуто, скільки клієнтів прийшли за посиланням.

Ефективність розсилки - це відношення переходів за посиланням у листі до загальної кількості переглядів. Наприклад, лист прочитали 100 осіб, а перейшли за посиланням лише 5 з них. Ефективність такої розсилки - 5%

Трохи нижче розташована карта кліків - наочна інформація про те, по яких посиланнях та скільки разів переходили клієнти.

Статистика дозволяє швидко визначити конверсію та успішність розсилки.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло