top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Види розсилок

Рейтинг:

Після вибору групи клієнтів та створення сегмента потрібно визначитися який канал зв'язку ви будете використовувати.

CRM-маркетинг пропонує цілий набір інструментів для взаємодії з клієнтами.

Зверніть увагу, що на безкоштовному тарифі доступні тільки e-mail розсилки. Всі інші канали доступні на платних тарифах.

Email-розсилка

Електронна пошта - один з основних форматів спілкування з покупцями. Підштовхніть клієнта до покупки, порадуйте його персональними знижками або запросіть на захід:

Ви можете обрати один із стандартних шаблонів для розсилки, відредагувати його або створити свій на сторінці Мої шаблони.

Реклама

Реклама двигун торгівлі! Використовуйте рекламу в CRM-маркетингу для створення персональних пропозицій на основних майданчиках - Google AdWords та Facebook.

Принцип дуже простий - ви вибираєте сегмент і підключаєте рекламну аудиторію. Бітрікс24 передає список контактів рекламному сервісу, а всі інші дії відбуваються вже на стороні сервісу.

Попередньо необхідно налаштувати рекламну кампанію та аудиторії на стороні сервісу.

Голосовий обдзвін

Бітрікс24 дозволяє здійснювати автоматичні дзвінки клієнтам - система автоматично перетворює введений текст в голос та подзвонить по потрібному номеру. Використовуйте інфо дзвінок для повідомлення про нове надходження товарів або нагадуванні про записи на прийом.

Для здійснення дзвінків потрібно заздалегідь налаштувати телефонію - орендувати номер або підключити АТС через SIP-коннектор

В один момент времени можуть виконуватися тільки 5 дзвінків. Решта дзвінків будуть здійснені після завершення поточних викликів в порядку черги.

Повідомлення в месенджерах

Більшість з нас багато часу проводить в соціальних мережах та чатах. Якщо у вас налаштовані відкриті лінії - ви можете скористатися розсилкою в усі основні месенджери - Viber, Telegram, Facebook, Instagram, тощо.

Коли клієнт звернеться в відкриту лінію - в його CRM-картці заповниться поле Месенджер. Повідомлення буде відправлено саме в цей месенджер або соціальну мережу.

Буде використаний останній месенджер, з якого писав клієнт. Задати месенджер вручну немає можливості.


SMS-розсилка

Ще один спосіб зв'язатися з клієнтом - відправити йому SMS-повідомлення. Складіть коротке повідомлення з інформацією про акції та знижки, Оберіть потрібний сегмент - та система автоматично розішле SMS.

Для використання SMS-розсилок необхідно попередньо налаштувати інтеграцію з сервісом відправки повідомлень.Детальніше про налаштування сервісів ви можете прочитати в статті Twilio.
Кількість повідомлень, які ви можете відправити кожен день, залежить від вашого SMS-провайдера. Поточне обмеження ви можете побачити на сторінці CRM-маркетинг - Налаштування - SMS

Для кожного виду розсилки ви можете зробити тестову відправку на потрібний телефон або адресу. Це дозволить наочно побачити і почути те повідомлення, яке отримають ваші клієнти.

Всі створені розсилки можна побачити на сторінці CRM-маркетинг - Розсилки. Для кожної розсилки представлена коротка інформація - статус, можливі дії, посилання для переходу до статистики, інформацію по отримувачам, тощо.


Підтримуйте постійний контакт з клієнтом та створюйте персональні пропозиції за допомогою каналів зв'язку CRM-маркетингу :)


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери