Сегмент - базове поняття для CRM-маркетингу. Це група клієнтів, яку ми виділяємо із загального списку за якоюсь умовою.
І вже з цією групою працюємо далі - відправляємо розсилки, повідомлення та показуємо рекламу.
Система пропонує три види сегментів:
- Готові - передвстановлені групи, які не потрібно налаштовувати. Наприклад, "клієнти без угод" "або" всі ліди та клієнти ".
- Динамічні - в цих сегментах кількість клієнтів змінюється з часом за якоїсь умови. Наприклад, "хто купив минулого місяця", "хто зв'язався з нами по телефону"
- Статичні - для цих сегментів ви заносите свій список контактів та він не змінюється з часом.
Як створити сегмент
Робота з сегментами ведеться на сторінці CRM-маркетинг - Сегменти. Натисніть кнопку Створити сегмент:
У формі створення сегмента оберіть за допомогою фільтра потрібних лідів та клієнтів (клієнти включають в себе контакти та компанії). Після застосування система покаже скільки контактів підходить під цю умову.
Зверніть увагу, що ви можете використовувати для вибірки призначені для користувача поля. Це відкриває великі можливості - наприклад, створіть поле для зберігання улюбленого кольору клієнта та відправляйте любителям жовтого спеціальну знижку на вашу нову жовту сукню :)
Створюйте сегменти, пробуйте нові варіанти та розкрийте повні можливості CRM-маркетингу!