top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Сегменти

Рейтинг:

Сегмент - базове поняття для CRM-маркетингу. Це група клієнтів, яку ми виділяємо із загального списку за якоюсь умовою.

І вже з цією групою працюємо далі - відправляємо розсилки, повідомлення та показуємо рекламу.

Система пропонує три види сегментів:

  • Готові - передвстановлені групи, які не потрібно налаштовувати. Наприклад, "клієнти без угод" "або" всі ліди та клієнти ".
  • Динамічні - в цих сегментах кількість клієнтів змінюється з часом за якоїсь умови. Наприклад, "хто купив минулого місяця", "хто зв'язався з нами по телефону"
  • Статичні - для цих сегментів ви заносите свій список контактів та він не змінюється з часом.

Як створити сегмент

Робота з сегментами ведеться на сторінці CRM-маркетинг - Сегменти. Натисніть кнопку Створити сегмент:

У формі створення сегмента оберіть за допомогою фільтра потрібних лідів та клієнтів (клієнти включають в себе контакти та компанії). Після застосування система покаже скільки контактів підходить під цю умову.

Ви можете занести небажані контакти в чорний список на сторінці CRM-маркетинг - Чорний список. За цими адресами розсилка проводитися не буде.

Зверніть увагу, що ви можете використовувати для вибірки призначені для користувача поля. Це відкриває великі можливості - наприклад, створіть поле для зберігання улюбленого кольору клієнта та відправляйте любителям жовтого спеціальну знижку на вашу нову жовту сукню :)

Створюйте сегменти, пробуйте нові варіанти та розкрийте повні можливості CRM-маркетингу!


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери