top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Порівняння інтранет та екстранет користувача

Рейтинг:

У екстранеті співробітники компанії можуть запрошувати зовнішніх користувачів та обговорювати з ними питання в робочій групі (в форумах, блогах), спільно працювати з загальними документами, планувати активність в календарі, ставити завдання і стежити за їх виконанням, публікувати звіти і т.д.

Хоч можливості екстранет-користувачів досить схожі з можливостями звичайних співробітників, але вони мають деякі обмеження. У таблиці представлено порівняння можливостей інтранет та екстранет користувачів, згруповане по функціоналу лівого меню:

Сравнение интранет и экстранет пользователя

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери