top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Групи операторів

Рейтинг:

У розділі Телефонія > Групи міститься список груп відповідальних співробітників, які будуть відповідати на вхідні дзвінки.

Створити групу можна по однойменній кнопці праворуч:

Список групп телефонии

Відкриється діалог створення нової групи:

Создать новую группу телефонии

Тут же можна обрати розподіл дзвінків між співробітниками групи, тим самим розподілити навантаження рівномірно на всіх, суворо по черзі або відразу на всіх одночасно (у платних тарифах).

При рівномірному розподілі або суворо по черзі ви можете зазначити кількість гудків, через які дзвінок буде спрямований на наступного у черзі, наприклад, якщо співробітник зайнятий та не зміг відповісти.

Тривалість гудка дорівнює 5 секунд.

У разі, якщо ніхто із співробітників не зміг відповісти, наприклад, клієнт зателефонував у неробочий час, ви не втратите цей дзвінок, система пропонує кілька сенаріїв :

  • Програти повідомлення Автовідповідача,
  • переадресувати виклик на мобільний телефон відповідального за дзвінок, або на конкретний номер,
  • Попросити клієнта почекати відповіді, поки всі оператори зайняті. Для цього виберіть опцію Очікувати вільного оператора.

    В налаштуваннях номера потрібно вказати мелодію, яка буде грати, поки клієнт очікує. Як тільки будь-який з операторів в черзі звільниться, дзвінок буде направлений на нього.

  • Якщо вибрати цю опцію для черги Одночасно всім, то дзвінок без відповіді буде відразу завершений і поміщений в пропущені.
  • переадресувати виклик в іншу групу відповідальних (в платних тарифах).

    Переадресація дзвінка на іншу групу відбувається через час, вказаний в опції Кількість гудків до переходу до наступного співробітника в налаштуваннях основної групи відповідальних. Якщо всі відповідальні основної групи оффлайн, то переадресація здійснюється відразу..

Також тут можна дозволити перехоплювати дзвінки у цій групі відповідальних (у платних тарифах). Налаштувати комбінацію клавіш для перехоплення дзвінка можна у розділі Телефонія> Налаштування телефонії.

Створювати, редагувати існуючі групи та прив'язувати до номера можна в налаштуваннях номеру.

Ці групи також використовуються у маршрутизації голосового меню IVR.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери