top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Пульс компанії

Рейтинг:

Пульс компанії - спосіб контролю за використанням співробітниками інструментів корпоративного порталу. Він відображає загальні показники активності співробітників вашої компанії на обраний часовий період. Пульс використовує поняття: Рейтинг, Активність та Залученість. Будь-яке з них може вираховуватися залежно від обраного інструменту, користувача і періоду часу.

Зміни в Пульсі відображаються з різним часовим інтервалом після події. Якщо дивитися по конкретному користувачеві, то моментально. По компанії на годинному графіку (Сьогодні) - протягом хвилини, на денних графіках (Тиждень та Місяць) - протягом години.

Пульс компанії представлений у вигляді двох інструментів, що показують як використовується Бітрікс24:

  1. Віджет - відображає поточний стан.
  2. Пульс - відображає статистику.

В роботі Пульсу враховується діяльність тільки співробітників компанії, учасники Екстранет в звіти не потрапляють.


Віджет

Віджет розташований праворуч на головній сторінці та виводить, на відміну від Пульсу, тільки сумарні дані по компанії без поділу по співробітниках, підрозділами, інструментами:

Виджет Пульса компании

Перше число - це Активність, друге - Залученість. Рейтинг в віджеті не відображається. Дані виводяться тільки за останню годину та тому можуть розходитися з аналогічними даними в Пульсі, який розраховується за обраним часовим інтервалом. Значення Активності та залученості в віджеті перераховуються раз в хвилину, але на сторінці автоматично не міняються, тільки при перезавантаженні сторінки.


Пульс компанії

По кліку на віджеті відкриється Пульс компанії.

Элементы Пульса компании

  1. Назва інструменту, дані по якому відображаються (Лайки, CRM та інше). Якщо виводяться великі цифри, то пишеться Пульс компанії. Зверніть увагу на знак питання поруч з назвою. При кліці вказівником миші на цей знак з'явиться підказка. Така підказка є в багатьох місцях Пульсу.
  2. Вибір періоду часу, за який потрібно відображати дані. За замовчуванням відображається за Сьогодні.
  3. Перемикач виведення даних по окремим користувачам, або по компанії.
  4. Назва компанії.
  5. Виведення даних за Рейтингом, Активністью, Залученості.
  6. Графік з даними.
  7. Вибір інструментів.

Періоди часу

Показання даних з урахуванням різного періоду часу дозволяють оцінити в динаміці, як опановуються ті чи інші інструменти Бітрікс24. При виборі тимчасового періоду більш, ніж за день, в графіку можна переглянути дані по Активності та Залученості за кожен день, обравши курсором потрібну дату:

Данные по Активности и Вовлеченности за каждый день

При використанні періодів Тиждень та Місяць можливий швидкий перехід на конкретну дату - для цього достатньо клікнути на потрібну дату.


Перемикач Люди-Компанія

Якщо цікавлять особисті дані конкретного співробітника, то за допомогою перемикача оберіть його або через пошук, або через структуру компанії.

Личные данные конкретного сотрудника

Після вибору Пульс змінить свій вигляд.

По-перше, на графіку з'являються чотири лінії:

  • блакитний –графік обраного співробітника.
  • помаранчевий – графік співробітника що переглядає, тобто ваш.
  • зелений – графік компанії в цілому.
  • сірий – графік відділу, в якому працює обраний співробітник.

По-друге, замість показників залученості виводиться середнє значення по даному інструменту в рамках відділу та компанії.

Наприклад, так буде виглядати графік по конкретному користувачеві по використанню Чата та відео:

Личные данные конкретного сотрудника по использованию Чата и видео


Що рахується

Пульс використовує поняття: Рейтинг, Активність та Залученість. Будь-яке з них може вираховуватися залежно від обраного інструменту, користувача та періоду часу.

  • Рейтинг - будується за індивідуальною Активності співробітників, які як мінімум один раз користувалися інструментами корпоративного порталу в зазначений період часу. Тобто це список найактивніших співробітників.

  • Активність - сума різних дій, які вчинили співробітники на порталі, використовуючи будь-який з інструментів, за обраний період часу. За індексом можна зробити висновок, як активно співробітники застосовують інструменти сервісу.

  • Залученість - ключовий індикатор, за яким можна судити, наскільки повно співробітники освоїли можливості корпоративного порталу. Показує, який відсоток від усіх співробітників компанії користується хоча б чотирма з представлених інструментів.


Рейтинг

По кожному інструменту окремо, а так само за загальним рейтингом можна переглянути статистику по користувачах:

Просмотреть статистику по пользователям

У рейтинг потрапляють всі співробітники, які проявили активність в обраному інструменті більше 3 разів. Наприклад, в завданнях: створили завдання, написали 2 коментарі до нього.

У загальному рейтингу відображається додатково і число використовуваних інструментів.

Вкладка Не залучені - це список співробітників, які використовують менше 4-х інструментів, або, в разі рейтингу по інструментах, не використовують інструмент зовсім.


Вибір інструментів

При аналізі роботи використовуються 7 параметрів, враховується загальна кількість:

  • Соціальна мережа - опублікованих повідомлень і коментарів.
  • Лайки - позначок Мені подобається у повідомлень, коментарів, завдань та інших елементів поставлених співробітником.
  • Завдання та проекти - зміни в завданнях (створення нового завдання, коментарі, зміна термінів т.п.).
  • Чат та відео - відправлених повідомлень та дзвінків (враховуються як повідомлення, відправлені через месенджер, так і повідомлення, відправлені через сервер XMPP).
  • Диск - файлів, завантажених або змінених в Бітрікс.Діск.
  • Мобільна версія - дій в мобільному застосунку (враховується все: повідомлення, зміни в завданнях, CRM і т.д.).
  • CRM - дій в CRM (зміни у справах, операціях, лідх т.п.).

При виборі того чи іншого інструменту внизу з'являється посилання Розповісти. По кліку на це посилання відкриється Важливе повідомлення, яке описує даний функціонал. Адміністратори та Керівники можуть відредагувати це повідомлення та відправити в Живу стрічку.

Отправить пост в Живую ленту


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери