top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Лічильники в CRM

Рейтинг:

При роботі з великим об'ємом інформації в CRM легко можна упустити угоду або пропустити зустріч.

Лічильники в Бітрікс24 завжди нагадають співробітнику про його справах і допоможуть швидко обробити навіть найбільшу базу клієнтів!

Як це працює?

Лічильники показують кількість справ на сьогодні по кожному елементу CRM - лідах, угодах, контактах і компаніях.

Завдання співробітників - обнулити всі лічильники і запланувати справи для кожного нового клієнта.

Для прикладу, перейдемо в розділ Угоди. Ми бачимо, що у нас одинадцять боргів по угодах.

Бітрікс24 наочно покаже, скільки справ ми прострочили, запланували на сьогодні, а також скільки угод залишилося зовсім без справ.

Лічильники враховують лише справи, в яких співробітник вказаний відповідальним.

За замовчуванням, Бітрікс24 враховує в лічильниках елементи без справ. Тобто, наприклад, новий лід буде вважатися боргом, поки по ньому не буде заплановано справу.

Цю опцію можна відключити на сторінці CRM - Налаштування - Інше - Інші налаштування - Справи.

Якщо ж ця опція включена, але ви не можете зараз нічого запланувати - просто включіть очікування в картці.

Наприклад, це корисно, якщо чекаєте відповіді клієнта або схвалення керівництва.

Як бачать лічильники керівники?

Керівники можуть переглянути лічильники своїх підлеглих на сторінці CRM - Старт.

Перейдемо до звіту Лічильники по менеджерам. Звіт наочно показує успіхи і борги кожного співробітника.

Ще один спосіб - перейти в розділ CRM - Мої справи та в фільтрі вибрати потрібного співробітника. Бітрікс24 покаже повний список його справ.

Детальніше про список справ читайте в статті Мої справи.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло