При роботі з великим об'ємом інформації в CRM легко можна упустити угоду або пропустити зустріч.
Лічильники в Бітрікс24 завжди нагадають співробітнику про його справах і допоможуть швидко обробити навіть найбільшу базу клієнтів!
Як це працює?
Лічильники показують кількість справ на сьогодні по кожному елементу CRM - лідах, угодах, контактах і компаніях.
Завдання співробітників - обнулити всі лічильники і запланувати справи для кожного нового клієнта.
Для прикладу, перейдемо в розділ Угоди. Ми бачимо, що у нас одинадцять боргів по угодах.
Бітрікс24 наочно покаже, скільки справ ми прострочили, запланували на сьогодні, а також скільки угод залишилося зовсім без справ.
За замовчуванням, Бітрікс24 враховує в лічильниках елементи без справ. Тобто, наприклад, новий лід буде вважатися боргом, поки по ньому не буде заплановано справу.
Цю опцію можна відключити на сторінці CRM - Налаштування - Інше - Інші налаштування - Справи.
Якщо ж ця опція включена, але ви не можете зараз нічого запланувати - просто включіть очікування в картці. Наприклад, це корисно, якщо чекаєте відповіді клієнта або схвалення керівництва.
Якщо ми обрали опцію Чекати 3 днi - Бітрікс24 протягом трьох днів не буде враховувати цей елемент в лічильниках. Очікування автоматично припиниться, якщо клієнт зробить якусь активність - наприклад, напише лист або подзвонить.
Як бачать лічильники керівники?
Керівники можуть переглянути лічильники своїх підлеглих на сторінці CRM - Старт.
Перейдемо до звіту Лічильники по менеджерам. Звіт наочно показує успіхи і борги кожного співробітника.
Ще один спосіб - перейти в розділ CRM - Мої справи та в фільтрі вибрати потрібного співробітника. Бітрікс24 покаже повний список його справ.