Основні налаштування телефонії були винесені в окремий розділ Телефонія> З'єднання> Налаштування телефонії> Загальні налаштування. Вони поширюються на весь ваш Бітрікс24.
Розглянемо докладніше кожну секцію налаштувань.
Налаштування номерів за замовчуванням
У даній секції налаштовується номер за замовчуванням, який відобразиться у клієнта як вихідний. Також для спрощення при налаштуванні користувачів телефонії даний номер буде відображатися відразу у всіх користувачів. При необхідності, можна замінити його на інший в налаштування конкретного співробітника, заповнивши поле Номер для вихідного дзвінка.
Резервний номер телефону
У цій групі налаштувань вказується номер, на який буде перенаправлений дзвінок, якщо відсутнє з'єднання телефонного оператора з вашим Бітрікс24, наприклад, у разі аварії на магістральному каналі і т.п.
Ви вказуєте запасний номер і вибираєте підключення, яке буде використовуватися при перенаправленні вхідних дзвінків від клієнтів. Оплата за такі дзвінки списується як за вихідний дзвінок з обраного підключення (напрямку). Таким чином, ви не втратите дзвінок клієнта в разі форс-мажорній ситуації.
Налаштування інтерфейсу дзвінків
Залежно від умов роботи та звичок користувачів можна налаштувати вигляд чату для телефонних дзвінків. Можливі варіанти: Створити окремий чат для кожного дзвінка, Створити єдиний чат для всіх дзвінків або Не показувати дзвінки в Бізнес-чаті.
Інтеграція з CRM
Вибір моменту для запуску бізнес-процесу по створенню ліда. Якщо обрати У момент надходження дзвінка, то відповідальним за лід буде той, хто зняв трубку. Якщо обрати У момент закінчення дзвінка, то відповідальним буде той, хто останній говорив з клієнтом.
Комбінації клавіш
Опція Перехоплення дзвінка, спрямованого на групу, до якої входить співробітник дозволяє налаштувати комбінацію клавіш для перехоплення дзвінка без відповіді у співробітника, який є у складі вашої групи відповідальних. Комбінація працює як на телефонному апараті, так та в веб-версії Бітрікс24.