top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Налаштування телефонії

Рейтинг:

Основні налаштування телефонії були винесені в окремий розділ. Вони поширюються на весь ваш Бітрікс24.

16-10-2017 18-50-56.jpg


Розглянемо докладніше кожну секцію налаштувань.

Налаштування номерів за замовчуванням

У даній секції налаштовується номер за замовчуванням, який відобразиться у клієнта як вихідний. Також для спрощення при налаштуванні користувачів телефонії даний номер буде відображатися відразу у всіх користувачів. При необхідності, можна замінити його на інший в налаштування конкретного співробітника, заповнивши поле Номер для вихідного дзвінка.


Налаштування інтерфейсу дзвінків

Залежно від умов роботи та звичок користувачів можна налаштувати вигляд чату для телефонних дзвінків. Можливі варіанти: не відображати дзвінки взагалі, відображати в єдиному або в окремому для кожного номера чатах.


Інтеграція з CRM

Вибір моменту для запуску бізнес-процесу по створенню ліда. Якщо обрати У момент надходження дзвінка, то відповідальним за лід буде той, хто зняв трубку. Якщо обрати У момент закінчення дзвінка, то відповідальним буде кто останній говорив з клієнтом.


Комбінації клавіш

Опція Перехоплення дзвінка, спрямованого на групу, до якої входить співробітник дозволяє налаштувати комбінацію клавіш для перехоплення пропущених дзвінка у співробітника, який складається у вашій групі відповідальних. Комбінація працює як на телефонному апараті, так та в веб-версії Бітрікс24.

Перехоплення дзвінка доступне на комерційних тарифах.


Чорний список

Бітрікс24 дозволяє блокувати дзвінки телефонних хуліганів. Для цього необхідно активувати опцію Автоматично блокувати телефонні номери зловмисників в неробочий час на сторінці Телефонія> Чорний список та задати для цієї опції параметри.

Автоматичне блокування номера - постійне й не знімається. Тому дуже важливо встановити правильні повтори та інтервали, а також дати правильне повідомлення в автовідповідачі для неробочого часу, щоб уникнути помилкового блокування номерів клієнтів. При блокуванні номера адміністратор буде повідомлений про це.

При вхідному дзвінку з номера, вказаного в чорному списку, дзвінок буде відхилений. Інформація про такому дзвінку буде зафіксована в Деталізації дзвінків.

Якщо відомі конкретні телефонні номери, прийом дзвінків з яких небажаний, то їх можна включити в Чорний список.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло