top_ua
Вхід

Підтримка24

Загальні налаштування телефонії

Основні налаштування телефонії були винесені в окремий розділ Телефонія> З'єднання> Налаштування телефонії> Загальні налаштування. Вони поширюються на весь ваш Бітрікс24.

Розглянемо докладніше кожну секцію налаштувань.

Налаштування номерів за замовчуванням

У даній секції налаштовується номер за замовчуванням, який відобразиться у клієнта як вихідний. Також для спрощення при налаштуванні користувачів телефонії даний номер буде відображатися відразу у всіх користувачів. При необхідності, можна замінити його на інший в налаштування конкретного співробітника, заповнивши поле Номер для вихідного дзвінка.

Резервний номер телефону

У цій групі налаштувань вказується номер, на який буде перенаправлений дзвінок, якщо відсутнє з'єднання телефонного оператора з вашим Бітрікс24, наприклад, у разі аварії на магістральному каналі і т.п.

Ви вказуєте запасний номер і вибираєте підключення, яке буде використовуватися при перенаправленні вхідних дзвінків від клієнтів. Оплата за такі дзвінки списується як за вихідний дзвінок з обраного підключення (напрямку). Таким чином, ви не втратите дзвінок клієнта в разі форс-мажорній ситуації.

Вказуйте зовнішній запасний номер, який не підключений до поточного Бітрікс24.

Налаштування інтерфейсу дзвінків

Залежно від умов роботи та звичок користувачів можна налаштувати вигляд чату для телефонних дзвінків. Можливі варіанти: Створити окремий чат для кожного дзвінка, Створити єдиний чат для всіх дзвінків або Не показувати дзвінки в Бізнес-чаті.

Інтеграція з CRM

Вибір моменту для запуску бізнес-процесу по створенню ліда. Якщо обрати У момент надходження дзвінка, то відповідальним за лід буде той, хто зняв трубку. Якщо обрати У момент закінчення дзвінка, то відповідальним буде той, хто останній говорив з клієнтом.

Комбінації клавіш

Опція Перехоплення дзвінка, спрямованого на групу, до якої входить співробітник дозволяє налаштувати комбінацію клавіш для перехоплення дзвінка без відповіді у співробітника, який є у складі вашої групи відповідальних. Комбінація працює як на телефонному апараті, так та в веб-версії Бітрікс24.

Перехоплення дзвінка доступне на комерційних тарифах CRM+, Команда та Компанія.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло