Підтримка24

Відправка СМС через twilio

Ви можете відправляти SMS-повідомлення своїм клієнтам прямо з CRM Бітрікс24, використовуючи інтеграцію Twilio.


Створіть обліковий запис Twilio

  1. Якщо у вас ще немає облікового запису twilio, то спочатку потрібно зареєструватися тут. Заповніть форму та натисніть кнопку Start your free trial.

    Далі вам потрібно підтвердити свій email. На вашу поштову адресу буде надісланий лист. Перейдіть по посиланню в ньому та підтвердіть email.

    Потім необхідно підтвердити номер телефону та ввести перевірочній код, який буде надісланий.

    Створення вашого облікового запису на Twilio завершене.

  2. Далі вам потрібно отримати сам номер, з якого ви будете відправляти повідомлення. Після реєстрації вас автоматично направить на потрібну сторінку.

  3. Тепер потрібно обрати, для яких країн ви будете відправляти повідомлення. Переходимо в розділ Programmable SMS – Settings – Geo Permissions та знаходимо необхідну країну, у нашому випадку – Україну.

  4. Тепер потрібні дані для інтеграції сервісу в CRM. Переходимо на головну сторінку Concole Dashboard та копіюємо ACCOUNT SID та AUTH TOKEN.


Налаштуйте інтеграцію Бітрікс24 і Twilio

Далі працювати будемо вже в самому Бітрікс24. Перейдіть y розділ Центр продажів – SMS-провайдер.

Оберіть блок Компанія Twilio.com.

Укажіть свій ACCOUNT SID і AUTH TOKEN облікового запису Twilio у відповідних полях і натисніть Підключити.

Після того, як Twilio буде підключений до вашого Бітрікс24, ви можете почати відправляти SMS-повідомлення прямо із CRM.

Спочатку при реєстрації на twilio вам доступна тільки пробна версія. При її використанні відправляти СМС можна тільки на підтверджені номера. Щоб підтвердити номер перейдіть на цю сторінку та додайте потрібний телефон.

Якщо ви вирішите придбати додаткові номери та активуєте для них роботу з СМС, то вже в самому CRM при відправленні зможете вибирати, з якого саме номера відсилати повідомлення.


Як бачите, налаштування дійсно дуже прості та в них немає абсолютно нічого складного. А результат буде відчутним та дуже корисним!

Як відключити інтеграцію?

Щоб видалити підключену інтеграцію, клікніть по шестерні в правій частині сторінки і оберіть команду Скинути налаштування.

Обліковий запис заблокований і виводиться повідомлення "You have been suspended"

Якщо ваш обліковий запис заблокований, то вам потрібно зв'язатися з техпідтримкою сервісу Twilio.

Для початку перевірте пошту. Після реєстрації вам може прийти лист від техпідтримки Twilio з проханням описати варіант використання сервісу в листі. Протягом доби після отримання відповіді ваш акаунт буде активовано.

14.jpg

Якщо ваш акаунт в сервісі заблокований, ви не зможете зв'язатися з техпідтримкою з вашого особистого кабінету. У цьому випадку разлогіньтесь зі свого акаунта та задайте питання техпідтримці через спливаюче вікно.

Для цього натисніть TALK TO SUPPORT.

Сформулюйте та відправте своє питання.

Потім проскрольте список готових відповідей і натисніть кнопку Contact Suppor і заповніть форму, що відкрилася звернення.

Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження