top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Статуси користувачів у чаті

Рейтинг:

У Бітрікс24 існує декілька статусів користувачів:

  1. Онлайн - користувач у мережі, готовий до спілкування (статус виставляється автоматично або вручну).

  2. Відсутній - користувач у мережі, але відсутній (статус виставляється користувачем вручну).

  3. Відійшов - користувач у мережі, але відійшов від комп'ютера, показується час відсутності (статус виставляється автоматично).

    Даний тип статусу присвоюється порталом автоматично через 10 хв неактивності користувача та тільки у тому випадку, якщо у відсутнього запущено Десктопний застосунок Бітрікс24.

  4. Мобільний застосунок - користувач у мережі, запустив мобільний застосунок Bitrix24 та доступний на мобільному пристрої (статус виставляється автоматично).

    Даний статус відображається 3 хвилини. Якщо користувач продовжить працювати в мобільному застосунку більше 3 хвилин, то статус продовжується.

  5. Не турбувати - користувач в мережі, але зайнятий, у нього не будуть спливати нові повідомлення, а також звукові повідомлення, але сам індикатор буде відображати кількість нових повідомлень (статус виставляється користувачем вручну).

    Якщо вимкнені повідомлення в чаті або у співробітника обраний статус Не турбувати та відправлено повідомлення із згадкою про користувача, то повідомлення все одно спливе.

  6. У відпустці - користувач у відпустці, показується термін відпустки (статус виставляється автоматично).

    Даний статус з'явиться тільки тоді, коли відсутність занесено в Графік відсутностей компанії - це може бути як бізнес-процес (наприклад, на відпустку або відрядження), так та вручну доданий відсутність в графік адміністратором порталу.

  7. Не в мережі - вказується час, коли користувач був в мережі останній раз (статус виставляється автоматично).


Призначені для користувача статуси Онлайн / недоступний / Не турбувати встановлюються за допомогою однойменного меню в нижній частині контакт-листа месссенджера:

12-10-2017 13-46-13.jpg



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24