top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Новинки жовтня в Бітрікс24

Рейтинг:

Наш сервіс постійно розвивається та оновлюється, щоб вам було зручно і продуктивно працювати у вашому Бітрікс24. У жовтні ми порадуємо вас новинками в чатах, відкритих лініях та Диску, буде велике оновлення в CRM, а також вас чекає невеликий сюрприз. :)

Поїхали!

Відкриті лінії та чати

1. Онлайн-статуси в чатах

Ми змінили логіку показу онлайн-статусів. Тепер, якщо користувач оффлайн, ми відображаємо, коли він заходив останній раз.

Онлайн статусы

Операція відображення статусу досить ресурсномістка, що сприяло більш швидкої витраті заряду батареї мобільних пристроїв. У підсумку в новій версії мобільної програми, ми отримали приріст автономності пристрою до 30% від базових показників.

Також доданий новий автоматичний статус У відпустці. Ви, напевно, не раз писали співробітнику в чат, а він не відповідав, т.к знаходився в той момент у відпустці. Ми виправили цю незручність, і тепер ви будете в курсі, що співробітник у відпустці - в статусі ви побачите термін відсутності та іконку пальми.

Статус отпуска в чате

Даний статус з'явиться тільки тоді, коли відсутність занесено в Графік відсутностей компанії - це може бути як бізнес-процес (наприклад, на відпустку або відрядження), так і вручну доданий відсутність в графік адміністратором порталу.


2. Перехоплення діалогів у Відкритих лініях

Тепер можна «перехоплювати» управління діалогом у іншого оператора відкритої лінії, тобто оператор може зайти у розпочатий діалог (наприклад з статистики відкритих ліній або за посиланням на діалог), обрати меню діалогу та забрати даний діалог на себе. При цьому у чаті відобразиться службове повідомлення, видиме тільки операторам, хто у кого забрав діалог.

Перехват управления диалога ОЛ

3. Мовні уподобання листів з копією діалогу

Ви вже знаєте, що при спілкуванні у відкритих лініях автоматично з'являються форми контактних даних. Під час діалогу клієнта попросять представитися. Після закінчення діалогу, клієнту буде запропоновано відправити копію діалогу на пошту.

Нова опція мовних уподобань у налаштування відкритої лінії дозволить відправляти листа з копією діалогу або повідомлення про нове повідомлення на мові, відмінній від зони реєстрації Бітрікс24. Просто оберіть потрібну мову.

Языковые предпочтения писем с копией диалога

4. Відпустка та відкриті лінії

Співробітники, які у даний момент у відпустці, будуть пропущені у черзі при розподілі нових діалогів відкритих ліній, тобто тепер ніяких пропущених діалогів під час відпустки! :)


5. Швидкі відповіді у відкритих лініях

Клієнти часто запитують одні і ті ж питання та, щоб не тримати окремий файлик або листочок з готовими відповідями, ми додали таку можливість прямо у чат!

Ви можете відповіді на найбільш поширені питання додати у базу відразу з діалогу і використовувати їх при спілкуванні в усіх входять діалогах даної відкритої лінії.

Ще ви можете заздалегідь підготувати відповіді у розділі Компанія> Списки. Оберіть потрібний список та додайте свої відповіді. Для кожної відкритої лінії створюється свій список відповідей.

У списку відповіді можна відсортувати за категоріями (розділами), є декілька попередньо встановлених категорій, а відсутні можна створити самому.

Быстрые ответы в открытых линиях

Детальніше про швидкі відповідях читайте у статті Готові відповіді на найчастіші та важливі питання.

Телефонія

Перехоплення дзвінка

Під час дзвінка з'явилася можливість «перехопити» його в іншого оператора - просто натисніть на кнопку Перехопити в месенджері під час вхідного дзвінка, та він перейде вам. При цьому ви повинні бути в одній групі відповідальних за дзвінки за цим номером:

Перехват звонка

Також ви можете налаштувати комбінацію клавіш для перехоплення в налаштування телефонії, комбінація клавіш працює як для ip-телефонів, так та для софтфона в браузері та в десктоп додатку.

Перехоплення дзвінка доступне в платних тарифах, починаючи з «Проект +»


Вибір вихідної лінії перед дзвінком

Якщо у вас в телефонії заведено декілька номерів для вихідних дзвінків, ви можете обрати номер, з якого дзвонити.

Выбор звонка для исходящего

Для цього адміністратору потрібно дозволити в налаштуваннях кожного номера, якого оператора буде доступний вибір даного номера для вихідного дзвінка:

разрешение на исходящий звонок

Також тут можна обрати префікс для здійснення дзвінків через даний номер.

Вибір вихідної лінії перед дзвінком доступний в платних тарифах, починаючи з «Проект+»


CRM

Оновлена картка CRM

Тепер докладну інформацію щодо кожного елемента можна отримати у один клік, не покидаючи списку - картка з'являється у слайдері, що виїжджає праворуч. Там же можна редагувати інформацію та відкривати нові дані, просто клацаючи по посиланнях.

Всі пов'язані з елементом дані зібрані у одному місці. Ви можете тут же додати реквізити Компанії, налаштувати роботів на просування Ліда або отримати портрет Контакту.

11-10-2017 10-24-27.jpg

Пишіть вашим клієнтам листи або СМС, плануйте зустрічі та дзвінки у календарі, ставте завдання, створюйте бізнес-процеси - все не залишаючи картку.

Ми додали подію конвертації, тому ви зможете відразу побачити, з якого Ліда отримано Контакт або у які елементи сконвертовані Лід - теж безпосередньо у картці.

А якщо інформації яка відображається для вас занадто багато або занадто мало, налаштуйте картку під себе. Це ніколи ще не було так просто!

Детальніше про можливості та налаштування картки можна прочитати тут.

Робота з СМС-повідомленнями

Тепер можна налаштувати відправку СМС для ваших клієнтів та партнерів прямо з картки елемента CRM!

Для цього потрібно просто налаштувати сервіс для відправки, можливі застосунки

Диск

Отримання публічного посилання на папку

Погодьтеся, іноді потрібно дати зовнішньому користувачеві або віддаленого співробітнику доступ не тільки до файлу на диску, але і цілої папці. Тепер це можна реалізувати таким же способом, як це робилося для окремих документів.

Щоб докладніше дізнатися про інструмен, прочитайте статтю про публічні посилання.

Сюрприз!

Ще один інструмент зробить ваш робочий процес ще більш приємним та продуктивним. Вже зараз ви можете додавати до свого Бітрікс24 індивідуальний дизайн та тему оформлення!

Погодьтеся, працювати з персональним зовнішнім виглядом буде куди цікавіше :) Детальніше про те, як налаштувати свою тему оформлення, можна прочитати тут.


Впевнена, всі наші новинки знайдуть гідне застосування у вашому робочому процесі! Гарного вам дня!

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24