top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Рекомендації з налаштування аналітичних звітів

Рейтинг:

Поступово у вашій CRM накопичиться величезний обсяг унікальної інформації. Та природним бажанням керівника буде охопити його весь одним поглядом. Ваша Бітрікс24.CRM готова допомогти вам в цьому! Красиві та яскраві аналітичні звіти дають можливість оцінити успішність відділу продажів.

Щоб підвищити ефективність звітів та сконцентрувати увагу на суттєвих моментах, ми рекомендуємо дотримуватися наступних нескладних правил:

  • У Довідниках задавайте короткі та ємні назви пунктів. Не варто розшифровувати однозначні поняття. Кількість пунктів також не повинна бути дуже великою - зазвичай досить десяти-дванадцяти.

    Ось приклад неправильного заповнення довідника "Джерела лідів" та впливу його на відповідний аналітичний звіт:

Заполнение справочника
  • Обирайте розкладку так, щоб гістограми, графіки та кругові діаграми розміщувалися на 100% ширини.

    Ось приклад неправильного та правильного розміщення кругової діаграми:

Ширина диаграммы
  • Пам'ятайте, що більшість діаграм з різними елементам CRM можна розміщувати на сторінці Старт та обирати їм різні відображення.

    Ось приклад розміщення "Джерел лідів" на сторінці Старт у вигляді кругової діаграми та у вигляді гістограми:

Страница Старт

Структуруйте інформацію так, як зручно вам. Оперативно аналізуйте та приймайте рішення швидко - ось шлях процвітання бізнесу!


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери