Як заощадити час? Здавалося б, відповідь проста - відповідайте швидко! Але часто швидкість відповіді сильно впливає на його якість, що може негативно відбитися на комунікаціях та компанії у цілому. Та щоб допомогти вашим менеджерам економити час та не втрачати якість, ми доповнили Відкриті лінії Бітрікс24 інструментом швидких відповідей.
Менеджери зможуть самі створити базу відповідей, яка допоможе їм скоротити час на часті та важливі питання від клієнтів.
У кожній Відкритої лінії з'явилася ікона Швидкі відповіді

Щоб додати свою першу швидку відповідь, просто натисніть на іконку поруч з відправленим повідомленням та оберіть пункт Зберегти як швидку відповідь

Якщо вам потрібно заздалегідь підготувати відповіді, то можна створити їх через іконку «+»

Зверніть увагу, відповіді можна згрупувати за розділами. Це допоможе структурувати відповіді та у подальшому швидше знаходити потрібну. Наприклад, Привітання, Оплата, Доставка та т.д. Щоб створити свої розділи, просто натисніть за іконці шестерні

Під капотом швидких відповідей у чаті, перебувають Списки. Це окремий великий розділ, де ви зможете управляти всією базою відповідей, створювати, правити, призначати права доступу, якщо це необхідно.

Ось так просто, зберігши свою відповідь як швидку, менеджери зможуть почати збирати базу готових відповідей та працювати з нею у звичному інтерфейсі чату.
Якщо ви трошки більше та однієї Відкритої ліній вам замало, то для вас швидкі відповіді будуть не менш зручні, тому що на кожну лінію, ви зможете обрати свій список відповідей.
В налаштуваннях відкритої лінії ви зможете вказати список, з яким будуть працювати співробітники конкретно цієї лінії. За замовчуванням, якщо у вас ще немає списку, то при першому збереженому відповіді, ми створимо її автоматично та зв'яжемо з лінією.

Якщо сценарій має на увазі що на декілька ліній у вас буде один загальний список відповідей, то і цей варіант можливий. Просто зазначте один і той же список у кожній лінії та тоді база відповідей буде єдина для всіх співробітників, які відповідають у обраних Відкритих лініях.
Занесіть свої перші швидкі відповіді вже зараз! Згадайте, про що вас запитують найчастіше, може бути адреса компанії, умови доставки і оплати або просто які послуги ви надаєте. На будь-яке питання ваші клієнти зможуть отримати розгорнуту відповідь практично миттєво, адже вона готова заздалегідь :)
Використовуйте швидкі відповіді на найчастіші запитання! Економте час на щось більш важливе та цікаве!