top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Готові відповіді у Відкритих лініях

Рейтинг:
Вартість та перелік послуг, час роботи, адреса компанії та ще цілий ряд питань, з якими ваші менеджери стикаються практично кожного дня та витрачають чимало часу щоб відповісти клієнту.

Як заощадити час? Здавалося б, відповідь проста - відповідайте швидко! Але часто швидкість відповіді сильно впливає на його якість, що може негативно відбитися на комунікаціях та компанії у цілому. Та щоб допомогти вашим менеджерам економити час та не втрачати якість, ми доповнили Відкриті лінії Бітрікс24 інструментом швидких відповідей.

Менеджери зможуть самі створити базу відповідей, яка допоможе їм скоротити час на часті та важливі питання від клієнтів.

У кожній Відкритої лінії з'явилася ікона Швидкі відповіді

быстрые ответы1.png


Щоб додати свою першу швидку відповідь, просто натисніть на іконку поруч з відправленим повідомленням та оберіть пункт Зберегти як швидку відповідь


быстрые ответы2.png



Якщо вам потрібно заздалегідь підготувати відповіді, то можна створити їх через іконку «+»

быстрые ответы3.png


Зверніть увагу, відповіді можна згрупувати за розділами. Це допоможе структурувати відповіді та у подальшому швидше знаходити потрібну. Наприклад, Привітання, Оплата, Доставка та т.д. Щоб створити свої розділи, просто натисніть за іконці шестерні


быстрые ответы4.png


Під капотом швидких відповідей у чаті, перебувають Списки. Це окремий великий розділ, де ви зможете управляти всією базою відповідей, створювати, правити, призначати права доступу, якщо це необхідно.

быстрые ответы5.png

Ось так просто, зберігши свою відповідь як швидку, менеджери зможуть почати збирати базу готових відповідей та працювати з нею у звичному інтерфейсі чату.


Якщо ви трошки більше та однієї Відкритої ліній вам замало, то для вас швидкі відповіді будуть не менш зручні, тому що на кожну лінію, ви зможете обрати свій список відповідей.

В налаштуваннях відкритої лінії ви зможете вказати список, з яким будуть працювати співробітники конкретно цієї лінії. За замовчуванням, якщо у вас ще немає списку, то при першому збереженому відповіді, ми створимо її автоматично та зв'яжемо з лінією.
быстрые ответы6.png

Якщо сценарій має на увазі що на декілька ліній у вас буде один загальний список відповідей, то і цей варіант можливий. Просто зазначте один і той же список у кожній лінії та тоді база відповідей буде єдина для всіх співробітників, які відповідають у обраних Відкритих лініях.

Занесіть свої перші швидкі відповіді вже зараз! Згадайте, про що вас запитують найчастіше, може бути адреса компанії, умови доставки і оплати або просто які послуги ви надаєте. На будь-яке питання ваші клієнти зможуть отримати розгорнуту відповідь практично миттєво, адже вона готова заздалегідь :)

Використовуйте швидкі відповіді на найчастіші запитання! Економте час на щось більш важливе та цікаве!
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери