top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Готові відповіді у Відкритих лініях

Рейтинг:

Вартість та перелік послуг, час роботи, адреса компанії та ще цілий ряд питань, з якими ваші менеджери стикаються практично кожного дня та витрачають чимало часу щоб відповісти клієнту.

Як заощадити час? Здавалося б, відповідь проста - відповідайте швидко! Але часто швидкість відповіді сильно впливає на її якість, що може негативно відбитися на комунікаціях та компанії в цілому. Саме для того, щоб допомогти вашим менеджерам економити час та не втрачати якість, ми доповнили Відкриті лінії Бітрікс24 інструментом швидких відповідей.

Менеджери зможуть самі створити базу відповідей, яка допоможе їм скоротити час на часті та важливі питання від клієнтів.

У кожній Відкритої лінії з'явилася іконка Швидкі відповіді.

Щоб додати свою першу швидку відповідь, просто натисніть на іконку поруч з відправленим повідомленням та оберіть пункт Зберегти як швидку відповідь.

Якщо вам потрібно заздалегідь підготувати відповіді, то можна створити їх через іконку «+».

Зверніть увагу, відповіді можна згрупувати за розділами. Це допоможе структурувати відповіді та у подальшому швидше знаходити потрібну. Наприклад, Привітання, Оплата, Доставка та т.д.

Створення власного розділу для швидких відповідей

Щоб створити свої розділи, спочатку клікніть по іконці шестерня.png.

Ви перейдете до вкладки Списки, розділу Співробітники, де ви зможете управляти всією базою відповідей, створювати, правити, призначати права доступу, якщо це необхідно, а також додавати свої власні розділи.

Щоб створити власний розділ натисніть Додати > Додати розділ.

Заповніть поле Назва.

Побачити створені вами розділи можна як на сторінці Списків, натиснувши на кнопку Дії та обравши функцію Показати розділи.

готові відповіді5.3.png

Так і безпосередньо в чаті Відкритої лінії через функціонал швидких відповідей.

Отже, зберігаючи свою відповідь як швидку, менеджери можуть збирати базу готових відповідей та працювати з нею у звичному інтерфейсі чату.

Звісно, якщо ваша компанія має більші масштаби та однієї Відкритої ліній вам замало, то швидкі відповіді будуть досить зручним іструментом, тому що для кожної окремої лінії, ви зможете обрати свій список відповідей.

У налаштуваннях відкритої лінії ви зможете вказати список, з яким будуть працювати співробітники конкретно цієї лінії. За замовчуванням, якщо у вас ще немає списку, то при першій збереженій відповіді, ми створимо її автоматично та зв'яжемо з лінією.

Ве виключається й варіант, що на декілька ліній у вас буде один загальний список відповідей. Тобто і цей варіант цілком можливий. Просто зазначте один і той же список у кожній лінії та тоді база відповідей буде єдина для всіх співробітників, які відповідають у обраних Відкритих лініях.

Занесіть свої перші швидкі відповіді вже зараз! Згадайте, про що вас запитують найчастіше, можливо це адреса компанії, умови доставки і оплати або просто клієнтів цікавить більш детальна інформація про послуги, що ви надаєте.

На будь-яке питання ваші клієнти зможуть отримати розгорнуту відповідь практично миттєво, адже вона готова заздалегідь :)


Використовуйте швидкі відповіді для найпопулярніших запитаннь! Економте час на щось більш важливе та цікаве!

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло