top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Вимоги при підключенні та використанні апаратів

Рейтинг:

На сьогодні є величезний вибір різних моделей sip-телефонів від різних виробників.

Особливості підключення sip-телефонів:

  1. Для підключення апарату до облікового запису співробітника найголовнішим вимогою є можливість введення довгої адреси сервера.
  2. Когда вы включаете поддержку аппарата в разделе Телефонія > Користувачі, вам буде доступно три види даних, які потрібно зазначати в налаштуваннях апарата:

    • сервер (має вигляд ip.b24-хххх-хххххххххх.bitrixphone.com – 38 символів).
    • логін (має вигляд phoneID, где ID – це ідентифікатор співробітника на порталі).
    • пароль (спочатку видається автоматично, але можна поставити свій).

    Якщо в налаштуваннях апарата не можна ввести мінімум 38 символів в адресі сервера, то такий апарат не можна буде підключити. Адреса сервера в 38 символів - це найкоротша, що може бути зазначено з нашого боку.

    Конкретний приклад апаратів:

    Для апарату DLink DPH-150S підключення можливе (можна ввести 38 символів на адресу сервера в налаштуваннях апарата).

    Для апарату DLink DPH-150SE підключення неможливе (поле введення адреси сервера не дає ввести 38 символів, тільки менше число).

    Також для апаратів Yeastar Neogate TE100 підключення буде неможливе з аналогічної причини.

  3. При підключенні апарату також бажано використання заводських налаштувань апарату.

    Наприклад, апарати від виробника Yealink працюють коректно тільки при використанні заводських налаштувань.

  4. Для апаратів бажана остання версія прошивки.

    Наприклад, апарати виробника Escene працюють коректно тільки при наявності останньої версії прошивки.

  5. Апарат повинен працювати по протоколу TCP або UDP, так як сервер ip.b24-хххх-хххххххххх.bitrixphone.com працює тільки за цими протоколами.

    Якщо апарат підтримує роботу обох протоколів, що краще використовувати UDP.

  6. На апараті повинен бути відключений STUN-сервер, так як через це можуть виникнути проблеми з проходженням трафіку через NAT, що призводить до обривів розмов через апарат.

  7. В налаштуваннях роутера (маршрутизатора), який роздає інтернет у вашому офісі, повинна бути відключена опція SIP - ALG. Якщо опція включена, вона також призводить до обривів розмов через апарат.


У випадку, якщо ви користуєтеся SIP-апаратами, зверніть увагу, що дзвінок не може бути направлений одночасно більш ніж на 10 апаратів.

Протестовані моделі телефонних sip-апаратів можна знайти у відповідній статті,а також є приклади налаштувань деяких апаратів, надані користувачами Бітрікс24.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери