top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Які sip-телефони підтримуються в Бітрікс24

Рейтинг:

Співробітники компанії можуть при дзвінках в Бітрікс24 використовувати звичні настільні sip-телефонні апарати. Використання апаратів прискорює роботу телефонії в Бітрікс24. Але спочатку необхідно налаштувати ці пристрої на роботу з порталом.

У налаштуваннях користувача після включення опції підтримки телефонних апаратів видається адреса сервера, логін та пароль. Ці дані потрібно вказати в телефоні. Після цього апарат реєструється на серверах телефонії та почне працювати:

які телефони підтримуються.png


Які телефони підтримуються

Працювати в Бітрікс24 може будь-який SIP-телефон, що задовольняє прості вимоги. Кількість моделей таких телефонів велика, протестувати всі їх на роботу в Бітрікс24 вкрай складно. Список перевірених на роботу телефонів вказано в таблиці нижче.

DECT-телефони можна підключати через SIP-шлюз (VoIP SIP-адаптери): протестована робота на Linksys PAP2T.

При використанні апарату співробітник не обов'язково повинен бути онлайн на порталі, але в цьому випадку йому не буде доступна картка дзвінка.

Також можливе використання телефонії на софтфонах під Windows, iOS, Android: Media-5, Zoiper, CSipSimple та інші.

Увага! Підтримка софтфонів знаходиться в бета-режимі, стабільна робота гарантується тільки з телефонними апаратами.

Список поддерживаемых телефонов

Увага! Можливі ситуації, коли в якихось конкретних умовах не працюють зазначені вище апарати взагалі або на окремих робочих місцях. Причини можуть різні: від несправності механічної або електронної частин конкретного апарату до проблем конкретної телефонної лінії або локальної мережі (наприклад, налаштування локальної мережі дозволяють виходити в інтернет лише з певних IP-адрес, а ті адреси, які видаються на апаратах, що підключаються, просто не прописані в фаєрволі).


Вирішення проблем при переадресації дзвінка через sip-апарат

Якщо є проблеми при переведенні дзвінка через sip-апарат, то вирішити  ці проблеми може допомогти знання того, як відбувається переадресація дзвінка через апарат.

Як відбувається переадресація дзвінка через апарат

У переадресації беруть участь три сторони:

  1. Той, хто переводить (Transferor).
  2. Кого переводить (Transferee).
  3. На кого переводять (Transfer target).

У момент скоєння переадресації sip-апарат обмінюється поруч sip-повідомлень з оператором зв'язку Voximplant. За результатами цього обміну Voximplant:

  • об'єднує медіа-потоки Transferree та Transfer target
  • роз'єднує медіа-потоки Transferree та Transferor
  • в усі три плеча відправляє подію CallEvents.TransferComplete із зазначенням ролі цього плеча в перекладі.

Якщо в журналі дзвінка дана подія відсутня (та клієнт натискає правильні кнопки для переводу), то:

  • або у клієнта апарат формує нестандартні sip-команди,
  • або у клієнта якісь мережеві проблеми.

В цьому випадку, лог-файл такого звонка потрібно відправляти в Підтримку24, розібратися, що саме приходило від апарату клієнта, може тільки оператор зв'язку Voximplant.

Бітрікс софтфон

Телефонію можна використовувати й з мобільних пристроїв. Для цього найкраще використовувати Мобільний застосунок Бітрікс24 з його можливостями софтфона.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло