Співробітники компанії можуть при дзвінках в Бітрікс24 використовувати звичні настільні sip-телефонні апарати. Використання апаратів прискорює роботу телефонії в Бітрікс24. Але спочатку необхідно налаштувати ці пристрої на роботу з порталом.
У налаштуваннях користувача після включення опції підтримки телефонних апаратів видається адреса сервера, логін та пароль. Ці дані потрібно вказати в телефоні. Після цього апарат реєструється на серверах телефонії та почне працювати:
Які телефони підтримуються
Працювати в Бітрікс24 може будь-який SIP-телефон, що задовольняє прості вимоги. Кількість моделей таких телефонів велика, протестувати всі їх на роботу в Бітрікс24 вкрай складно. Список перевірених на роботу телефонів вказано в таблиці нижче.
DECT-телефони можна підключати через SIP-шлюз (VoIP SIP-адаптери): протестована робота на Linksys PAP2T.
При використанні апарату співробітник не обов'язково повинен бути онлайн на порталі, але в цьому випадку йому не буде доступна картка дзвінка.
Також можливе використання телефонії на софтфонах під Windows, iOS, Android: Media-5, Zoiper, CSipSimple та інші.
Вирішення проблем при переадресації дзвінка через sip-апарат
Якщо є проблеми при переведенні дзвінка через sip-апарат, то вирішити ці проблеми може допомогти знання того, як відбувається переадресація дзвінка через апарат.
У переадресації беруть участь три сторони:
- Той, хто переводить (Transferor).
- Кого переводить (Transferee).
- На кого переводять (Transfer target).
У момент скоєння переадресації sip-апарат обмінюється поруч sip-повідомлень з оператором зв'язку Voximplant. За результатами цього обміну Voximplant:
- об'єднує медіа-потоки Transferree та Transfer target
- роз'єднує медіа-потоки Transferree та Transferor
- в усі три плеча відправляє подію
CallEvents.TransferComplete
із зазначенням ролі цього плеча в перекладі.
Якщо в журналі дзвінка дана подія відсутня (та клієнт натискає правильні кнопки для переводу), то:
- або у клієнта апарат формує нестандартні sip-команди,
- або у клієнта якісь мережеві проблеми.
В цьому випадку, лог-файл такого звонка потрібно відправляти в Підтримку24, розібратися, що саме приходило від апарату клієнта, може тільки оператор зв'язку Voximplant.
Бітрікс софтфон
Телефонію можна використовувати й з мобільних пристроїв. Для цього найкраще використовувати Мобільний застосунок Бітрікс24 з його можливостями софтфона.